اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اعلام شد / لیست کامل

  • کد خبر : 134214
  • 12 مرداد 1399 - 13:07
در طرح این قرعه‌کشی سایپا ۴ محصول پیش فروش می شود که ۲ محصول از خانواده کوئیک و ۲ محصول از خانواده وانت ۱۵۱ است که این خودرو‌ها شهریور و مهر ۱۴۰۰ به مشتریان تحویل داده می‌شوند. روز گذشته مراسم قرعه کشی سایپا  با حضور نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها در شرکت سایپا انجام شد.
 روز گذشته مراسم قرعه کشی سایپا  با حضور نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها در شرکت سایپا انجام شد.

قرعه‌کشی سایپا

به گزارش نیوز www.news.ir، در این طرح خودرو کوئیک آر با پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، کوئیک دنده‌ای با پیش‌پرداخت ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، وانت ۱۵۱ آپشنال با پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و وانت ۱۵۱ با پیش‌پرداخت ۳۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان عرضه شد. برندگان نهایی سایپا تنها ۷۲ ساعت برای واریز وجه پیش پرداخت، فرصت دارند.

اسامی برندگان قرعه‌کشی سایپا (کلیک کنید) 

تعداد نفرات ثبت نام کننده در طرح فروش مشارکت در تولید سایپا مرداد ۹۹

در این طرح در مجموع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

تعداد متقاضیان هر خودرو سایپا

در این قرعه‌کشی سایپا خودرو کوییک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر، خودرو کوییک.آر ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر، وانت ۱۵۱ چهار هزار و ۳۰ نفر و وانت ۱۵۱ آپشنال نیز سه هزار و ۲۷۴ متقاضی داشت.

تعداد برندگان قرعه‌کشی سایپا

هشت هزار نفر طی قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد و چهار هزار نفر معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی نیز به عنوان رزرو انتخاب می‌شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

 

در این قرعه‌کشی سایپا سه هزار نفر برنده خودروی کوییک.آر، سه هزار نفر برنده خودروی کوییک، هزار نفر برنده وانت ۱۵۱ و هزار نفر برنده وانت ۱۵۱ آپشنال شدند.

تعداد برندگان قرعه‌کشی سایپا

در این قرعه‌کشی سایپا سه هزار نفر برنده خودروی کوییک.آر، سه هزار نفر برنده خودروی کوییک، هزار نفر برنده وانت ۱۵۱ و هزار نفر برنده وانت ۱۵۱ آپشنال شدند.

مدل ثبت نام کنندگان ظرفیت فروش

کوییک ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ۳۰۰۰ دستگاه
کوییک R ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ۳۰۰۰ دستگاه
وانت ۱۵۱ ۴ هزار و ۳۰ نفر ۱۰۰۰ دستگاه
وانت ۱۵۱ پلاس ۳ هزار و ۲۷۴ نفر ۱۰۰۰ دستگاه

مجموع ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر ۸۰۰۰ دستگاه

تعداد افراد رزرو و جایگزین

۱۵۰۰ نفر به عنوان ذخیره برای خودروی کوییک، ۱۵۰۰ نفر به عنوان ذخیره برای خودروی کوییک.آر، ۵۰۰ نفر ذخیره برای وانت ۱۵۱ و ۵۰۰ نفر ذخیره برای وانت آپشنال انتخاب تا در صورت انصراف برندگان جایگزین شوند.

مبلغ پیش پرداخت برندگان قرعه‌کشی سایپا مرداد ۹۹

در طرح قرعه‌کشی سایپا خودرو کوئیک آر با پیش‌پرداخت ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، کوئیک دنده‌ای با پیش‌پرداخت ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، وانت ۱۵۱ آپشنال با پیش‌پرداخت ۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و وانت ۱۵۱ با پیش‌پرداخت ۳۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان عرضه شد.

واریز پیش پرداخت سایپا

برندگان نهایی قرعه‌کشی سایپا تنها ۷۲ ساعت برای واریز وجه پیش پرداخت، فرصت دارند.

کد پیگیری برندگان طرح قرعه‌کشی سایپا

شما می توانید جدول قرعه کشی محصولات سایپا را به تفکیک تقاضا و ظرفیت موجود در جداول زیر بخوانید:

نوع خودرو ظرفیت تعداد متقاضیان رزرو
کوئیک R ۳ هزارنفر ۳۵ هزار و ۱۵۱   ۱۵۰۰
کوئیک دنده ۳ هزار نفر ۴۲ هزار و ۱۰۶ ۱۵۰۰
وانت ۱۵۱ آپشنال هزار نفر ۳ هزار و ۳۰۷ ۵۰۰
 

وانت ۱۵۱

 

هزار نفر ۴ هزار و ۷۸ ۵۰۰
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=134214

ثبت نظر

-