نماینده مجلس: بازی افزایش نرخ ارز و سکه از خود ساختمان شیشه‌ای هدایت می‌شود

  • کد خبر : 134190
  • 12 مرداد 1399 - 12:45
نماینده مجلس: بازی افزایش نرخ ارز و سکه از خود ساختمان شیشه‌ای هدایت می‌شود
به گزارش نیوز،

 محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند امروز (یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: امیدوارم که مراسم‌های ماه محرم امسال با شکوه هر چه تمام‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شود.

اخبار سیاسی- وی افزود: من پیشنهاد دارم که ماه مبارک امسال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فرصتی ماندگار برای جاودانگی نام حضرت سید الشهدا(ع) قرار دهیم، به همین جهت ساخت ۷۲ واحد مسکونی به نیت ۷۲ تن شهدای مظلوم دشت کربلا در مناطق و روستاهای محروم هر استان آغاز شود که در صورت مدیریت درست می‌توان ظرف یک ماه در مجموع ۲۲۳۲ واحد مسکونی از محل هزینه‌های ماه محرم به طور شفاف تحویل نیازمندان داد.

احمدی بیغش با اشاره به کنکور و سخنانی در مورد تعویق این ماراتن بزرگ علمی گفت: برخی از همکاران مصاحبه‌های متناقض صورت می‌دهند، من پیشنهاد می‌کنم که از انجام این گونه مصاحبه‌ها پرهیز شود؛ چراکه با انجام این مصاحبه‌ها استرس بیشتری به جوانان وارد می‌شود و تمرکز نهادهای متولی همچون سازمان سنجش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهم می‌ریزد.

نماینده مردم شازند در مجلس خطاب به درخواست کنندگان تعویق کنکور به بهانه ویروس کرونا اظهار داشت: آیا تضمین می‌دهند کرونا تا چند ماه دیگر تمام شود؟ کارشناسان و متخصصان علوم پزشکی معتقد هستند در فصل پاییز شدت کرونا افزایش می‌یابد و آیا به بحث سربازی جوانان فکر کرده‌اند که در صورت برگزار نشدن کنکور صدها هزار جوان با مشکل سربازی روبرو می‌شوند.

وی با تأکید بر این که وزارت علوم دشمن جوانان نیست گفت: مطمئن باشید مسؤولان مربوطه در وزارت علوم پیش بینی‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر دارند و از مسیر کنکور اتفاقی پیش نمی‌آید.

احمدی بیغش گفت  معتقد است که اگر کنکور به تعویق بیفتد، تمام برنامه ریزی‌های آموزش کشور از هم می‌پاشد. مهم این است که ما از وزارت علوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درخواست کنیم نه لغو کنکور را.

نماینده مردم شازند در مجلس به برخی اظهارات سیاسیون جریان اصلاح طلب در باره چین و وضعیت مسلمانان این کشور اشاره و تصریح کرد: بعضی از سیاسیون بی خاصیت و همیشه طلبکار از جمله فردی که خود سابقه نمایندگی دارد در باره مسلمانان منطقه سین‌کیانگ چین هستیم، که این اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی صحت ندارد و ده‌ها میلیون مسلمان چین با دولت و دولت نیز با آنان مشکلی ندارند و قیاس آن با مسلمانان فلسطین یک فتنه غرب‌گرایانه است.

وی تأکید کرد: این اظهارات در راستای استمرار خط فکری نفاق برانگیز این جریان بی خاصیت و پرمدعا برای تحت تأثیر قرار دادن روابط مناسب ایران و چین صورت می‌گیرد.

احمدی بیغش با تأکید بر این که من از منتقدان جدی پنهانکاری وزارت خارجه در بعضی از مسائل هستم گفت: به هیچ عنوان اظهارات مداخله جویانه جریان انحرافی اصلاحات و رهبران دچار توهم سیاسی این جریان پرهزینه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علیه منابع ملی برنمی‌تابم و از این تریبون از دادستان محترم کل کشور می‌خواهم ملاحظات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار گذاشته و با امثال این چهره‌های بیمار با قاطعیت برخورد کند.

نماینده مردم شازند در مجلس از سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات برای دستگیری سرکرده خائن و مزدور تندر تشکر کرد و گفت: دستگیری این سرکرده در ماورای اقیانوس اطلس که نشان از برخورداری از پیچیده‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بوده و وزن مدرن اطلاعاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به رخ بدخواهان ملت ایران کشید، تشکر می‌کنم.

وی گفت: ای کاش برای وزارت اطلاعات فراهم می‌شد تا با نفوذ به عمق جریان فاسد اقتصادی و مافیای ارز و کالا یک بار برای همیشه مردم مظلوم ایران از شر مفسدان اقتصادی خلاصی می‌یافتند.

احمدی بیغش ادامه داد: آنچه مسلم است رسوخ مافیای ظالم و جنایتکار اقتصادی که مصیبت مردم ایران است با کمک عناصر نفوذی خود در سیستم‌های رسمی و دولتی نفس دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بریده است و شکی نداریم که بازی افزایش قیمت ارز و سکه از خود ساختمان شیشه‌ای هدایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=134190

ثبت نظر

-