تراکتور مساوی نکرد؛ باخت

  • کد خبر : 133988
  • 12 مرداد 1399 - 9:38
تراکتور مساوی نکرد؛ باخت

به گزارش نیوز، تراکتور هفته‌هاست شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده، همانند فصل گذشته؛ در حالی که هم فصل گذشته و هم این فصل در حد تیم‌های مدعی قهرمانی هزینه کرده است. تراکتور این فصل به دفعات برابر تیم‌های مدعی قهرمانی ارائه‌گر بازی‌های خوبی بوده و خوب هم نتیجه گرفته، اما در برابر تیم‌های دیگر به راحتی امتیاز از دست می‌دهد و همین امتیازدهی موجب شده این فصل هم شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. با روند امتیازدهی که تراکتور در هفته‌های اخیر در پیش گرفته شاید نایب‌قهرمان هم نشود و در نهایت به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکند. این اتفاق یک بار دیگر هم برای تراکتور رخ داده بود. بعد از شکست برابر سپیدرود؛ این تیم آنقدر امتیاز از دست داد که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست نیاورد.

تراکتور در دوران پساکرونایی هم دوباره به چنین تیمی تبدیل شده. در خانه به نساجی باخت و با پیکان مساوی کرد، دو تیمی که در جدول رده‌بندی پایین‌تر از تراکتور هستند. تراکتور هنوز باید در جست‌وجوی شخصیت قهرمانی باشد و مادامی که این شخصیت را به خود نگیرد دوم هم نخواهد شد چه رسد به قهرمان. تیمی که این فصل بر سکوی دوم تکیه خواهد زد به طور حتم ابتدای فصل هدفش قهرمانی در لیگ برتر بوده است.

اینکه چرا تراکتور برابر تیم‌های مدعی خوب بازی می‌کند، اما برابر تیم‌های بی‌ادعا بد؟ یک معماست. تراکتور تیم بی‌ادعا را نمی‌تواند در ذهن یک تیم بزرگ جلوه دهد و این یک شکست است که می‌تواند باز هم از تراکتور امتیاز بگیرد. تراکتور باید تلاش کند از نظر ذهنی به همه حریفان خود احترام بگذارد و برابر آن‌ها سخت بازی کند. اگر برای تراکتور، پیکان مثلاً پرسپولیس بود به طور حتم قوی‌تر بازی می‌کرد و بهتر نتیجه می‌گرفت.

این شخصیت و این باور به آسانی به دست نخواهد آمد و موقعیت‌هایی که تراکتور از دست داده تاوان حقایقی است که به دست خواهد آورد. اکنون تراکتور به این نتیجه رسیده نه تنها استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم‌های مدعی بلکه تیم انتهای جدولی پیکان هم می‌تواند این تیم را از قهرمانی دور کند. همین مسئله کافی است که تراکتور به تیم‌های بی‌ادعا هم اهمیت بدهد و برابر آن‌ها محکم‌تر بازی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=133988

ثبت نظر

-