فیلم جنایات گروه تروریستی تندر در ایران

  • کد خبر : 133177
  • 11 مرداد 1399 - 17:18
فیلم جنایات گروه تروریستی تندر در ایران
به گزارش نیوز www.news.ir، امروز اعلام شد که سربازان گمنام امام زمان(عج) به گروهک تروریستی تندر  مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کردند.

اخبار سیاسی– بر این اساس، «جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

گروهک تروریستی تندر در سال ۱۳۸۳ توسط فردی به‌نام «فتح‌الله منوچهری» ملقب به «فرود فولادوند» تشکیل شد. این فرد هدف خود را از تشکیل این گروهک براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد.

سرکرده این گروهک تروریستی در سال ۱۳۸۵ ناپدید شد و کسی از سرنوشت وی اطلاع دقیقی ندارد. تنها دختر وی مدعی شده است که پدرش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین (اسرائیل) به‌سر می‌برد. پس از ناپدید شدن فرود فولادوند فرد دیگری به‌ نام جمشید شارمهد به‌عنوان مسئول این گروهک معرفی گردید.

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر از هموطنانمان از جمله چند کودک و زن شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

شامگاه ۲۴ فروردین ماه ۱۳۸۷ بود که خبر انفجار بزرگی در شهر شیراز منتشر شد. خبرهای اولیه حاکی از انفجار در حسینیه‌ای به نام «سیدالشهداء» و کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر بود.

گمانه‌های ابتدایی این بود که این حادثه ناشی از انفجار تعدادی مین باقی مانده از جنگ تحمیلی بوده است که در محل ورودی این حسینیه برای تزئین «یادمان معراج شهدا» به کار گرفته شده بود. هرچند از اول برخی افراد مسئول در دستگاه قضایی و امنیتی استان، حادثه را عمدی (تروریستی) تلقی کرده و بر این ایده اصرار ورزیدند. با بررسی‌های اولیه معلوم شد گمانه‌های اولیه مردود بوده و مین‌های استفاده شده در یادمان معراج شهدا فاقد هرگونه مواد منفجره و خطر بوده است.

در ساعات اولیه بامداد روز بعد بود که ارگان رسانه‌ای انجمنی کذایی موسوم به پادشاهی ایران، در چند نوبت بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته و عامل این انفجار تروریستی را گروهکی به نام «تندر» معرفی نمود.

گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت. منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود. این عملیات تروریستی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند.

افکارنیوز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=133177

ثبت نظر

-