ادعاهای جنجالی پاشازاده: این بازیکن متادون مصرف کرده بود!

  • کد خبر : 133036
  • 11 مرداد 1399 - 14:45
ادعاهای جنجالی پاشازاده: این بازیکن متادون مصرف کرده بود!

به گزارش نیوز، مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران و همچنین سرمربی فعلی شاهین بوشهر یک تابستان داغ و جنجالی را سپری می کند.

پاشازاده که در این فصل در لیگ آزادگان فعالیت می کرد به طور ناگهانی به رشت رفت و سرمربی سپیدرود شد اما بعد از تنها دو بازی، یک دفعه ساز جدایی را کوک و به تیم شاهین بوشهر نقل مکان کرد. اختلاف او با رشتی ها و اظهارات تند مدیرعامل سپیدرود علیه پاشازاده، بخشی از حاشیه های تابستانی پاشازاده بود اما این مربی خبر نداشت که بازیکن سابق تیم سرخپوشان پاکدشت که به دلیل استفاده از مواد نیروزا محروم شده است، مهدی پاشازاده را در این تخلف سهیم می داند.

در این باره اما پاشازاده می‌گوید: «این بچه ساده و دهاتی است و می‌دانم که ممکن است از او سوء استفاده کرده باشند .هنگامی که هدایت سرخ‌پوشان را بر عهده گرفتم هنوز ۴، ۵ بازی به پایان مسابقات باقی مانده بود. به دلیل کمبود یار و نفراتی که در بازی‌های گذشته اخراج یا محروم شده بودند، چند بازیکن معترض را به تمرین فرا خوانده و با آنها صحبت کردم مصطفی ماهی یکی از این بازیکنان بود که مدعی شد پول وی را ندادند و من هم با او صحبت کردم تا در آن شرایط به تیم کمک کند که اتفاقا او به تمرینات برگشت. من یک عادت دارم و هر جایی می‌روم به بازیکنان می‌گویم که اگر از هر دارویی استفاده می‌کنید پزشک تیم را در جریان بگذارید. پزشک آن زمان تیم ما پزشک کنونی تیم هوادار بود که خوشبختانه با همه داروها آشنایی داشت و همه چیز را کنترل می‌کرد.»

پاشازاده مدعی است مصطفی ماهی از متادون استفاده کرده است: «‌بعد از یکی از بازی‌ها از دو بازیکن تیم ما تست گرفتند که تست دوپینگ مصطفی ماهی مثبت و اعلام شد دارویی که او مصرف کرده متادون بوده است حال برای خودم سؤال است چطور قبل از این مسابقه کسی که دوپینگش بر اثر متادون بوده چنین مصاحبه‌ای انجام می‌دهد؟ من سرم به کار  خودم است و در زمین فوتبال چه در دورانی که بازی می‌کردم و چه در دوران مربی‌گری موفق بودم اما صادقانه می‌گویم در بیرون از فوتبال موفق نشدم چون مافیا و باند نداشتم.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=133036

ثبت نظر

-