ستاره‌هایی که تیم‌شان سقوط کرد اما شاید خودشان بمانند

  • کد خبر : 131657
  • 10 مرداد 1399 - 7:40
ستاره‌هایی که تیم‌شان سقوط کرد اما شاید خودشان بمانند

به گزارش نیوز، فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برای چندین ستاره دراماتیک به پایان رسید. خودشان خوب بودند اما تیم‌شان در حدی نبود که فصل بعد هم در لیگ برتر انگلیس بماند. سخت است تصور کنیم برخی ستاره‌های ۳ تیم نوریچ‌سیتی، بورنموث و واتفورد فصل بعد در لیگ چمپیون‌شیپ انگلیس بازی کنند. نشریه «سان» تیمی از بازیکنان درخشان تیم‌های سقوط‌کرده انتخاب کرده که به احتمال زیاد فصل بعد با پیراهن تیمی دیگر در لیگ برتر آنها را خواهیم دید.

دروازه‌بان: بن فاستر (واتفورد)
فاستر ۳۷ ساله‌ای هیچ نشانی از ضعف در این فصل لیگ برتر از خودش نشان نداد. او که در ۳۷ بازی فصل برای واتفورد بازی کرد سابقه حضور در ۳۶۴ بازی در لیگ برتر را داشته ۸۸ مرتبه کلین‌شیت کرده. چندی پیش خبر رسید که باشگاه تاتنهام برای نیمکتش خواهان دروازه‌بان باتجربه انگلیسی شده است اما فاستر قراردادش را با واتفورد تمدید کرد.

مدافع راست: مکس آرونز (نوریچ‌سیتی)
با حضور در ۳۶ بازی لیگ برتری، آرونز شایستگی‌اش را برای بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال انگلیس نشان داد. با ۲۰ سال سن به نظر می‌رسید دیگر نباید آرونز به دسته پایین‌تر برود. او که محصول آکادمی نوریچ‌سیتی بوده شاید به تاتنهام بپیوندد، چراکه باشگاه لندنی به‌طور جدی خواهان او شده و مذاکرات هم شروع شده است.

مدافع میانی: ناتان آکه (بورنموث)
در پی فصل فوق‌‌‌العاده ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برای آکه، هیچ کمبود پیشنهادی برای او وجود ندارد. منچسترسیتی پیش از این به دنبال مدافع ۲۵ ساله هلندی بوده است. البته چلسی هم بی‌میل نیست بازیکنی که به بورنموث فروخت را برگرداند و منچستریونایتد هم نیم‌نگاهی به او دارد. ارزش آکه را بورنموث ۸۰ میلیون پوند تعیین کرده بود اما با سقوط‌شان این ارزش پایین آمده.

مدافع میانی: بن گادفری (نوریچ‌سیتی)
یک مدافع جوان دیگر که لیگ برتری‌ها را وسوسه کرده برای خریدش پیشنهاد بدهند. بن گادفری بازیکن ۲۲ ساله نوریچ‌سیتی از باشگاه‌های دورتموند و لایپزیش هم پیشنهاد داشته و قبلاً مورد توجه آرسنال و لیورپول هم قرار گرفته. با وجود سقوط نوریچ، عملکرد گادفری در لیگ برتر همه را تحت‌تأثیر قرار داده است.

مدافع چپ: دیگو ریکو (بورنموث)
ریکو که بازیکن ثابت بورنموث بود شاید فصل بعد دیگر در این تیم حضور نداشته باشد. این بازیکن ۲۷ ساله اسپانیایی هم با نمایش‌های خوبش برای گیلاس‌ها پیشنهادهای لیگ برتری دریافت کرده. ریکو که محصول آکادمی ساراگوساست، سال ۲۰۱۸ از لگانس به بورنموث پیوست.

هافبک میانی: عبدلایه دوکوره (واتفورد)
دوکوره فرانسوی تمایلش برای جدایی از واتفورد را پنهان نکرده و از زمستان گذشته گفته بود احتمالاً در پایان فصل از تیم می‌رود. بعد از ۴ سال هافبک ۲۷ ساله ارتش‌زرد در پی چالشی جدید است. رسانه‌ها خبر تمایل قهرمان فرانسه یعنی پاری‌سن‌ژرمن به دوکوره را انعکاس داده بودند. او پیش از این در فرانسه عضو تیم رن بوده است.

هافبک میانی: تاد کانتوِل (نوریچ‌سیتی)
فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برای کانتول فصلی خاطره‌انگیز بود، کاملاً برخلاف تیمش. او به معنای واقعی در این فصل پیشرفت کرد. هافبک ۲۲ ساله اهل نوریچ گفته بود اینکه برای تیم شهرش بازی می‌کند برایش باعث افتخار است و متأسف است که در لیگ برتر نماندند. هواداران متقاعد شده‌اند که او باید برای پیشرفت راهی تیم دیگری شود. لسترسیتی و نیوکاسل مشتریان جدی تاد هستند.

وینگر راست: جرارد دئولوفئو (واتفورد)
دئولوفئو پس از مصدومیت رباط صلیبی بازی‌های بسیاری در لیگ برتر را از دست داد. شاید عدم حضور او واتفورد را به دسته پایین‌تر فرستاد. بازیکن پیشین بارسلونا آنقدر شایستگی دارد که تصمیم بگیرد قید قراردادش با واتفورد را بزند و به تیمی دیگر در لیگ برتر یا لیگی دیگر ملحق شود. او با ۲۶ سال سن می‌تواند ستاره یک تیم دیگر باشد.

وینگر چپ: جاشوا کینگ (بورنموث)
شیاطین‌سرخ می‌توانند با ابراز علاقه به کینگ او را به اولدترافورد برگردانند. کینگ که در آکادمی منچستریونایتد عضویت داشته و فقط یک مرتبه در ترکیب تیم بزرگسالان به میدان رفت در ۱۶۱ بازی لیگ برتری برای بورنموث ۴۸ گل زد. ژانویه گفته می‌شد منچستریونایتد دوباره کینگ را می‌خواهد و شاید حالا وقت آن رسیده باشد که برگردد.

مهاجم: تیمو پوکی (نوریچ‌سیتی)
مهاجم ۳۰ ساله فنلاندی شاید راهی ترکیه شود و در بشیکتاش بازی کند، چراکه گفته می‌شود مذاکره هم کرده است. او ستاره قناری‌ها بود و گل‌های مهمی هم زد اما برای ماندن تیمش کافی نبود. پوکی در تیم‌های مطرحی همچون سویا، شالکه، سلتیک و بروندبی هم سابقه بازی داشته است.

مهاجم: تروی دینی (واتفورد)
دینی ۳۲ ساله اعتراف کرده که پس از شکست مقابل آرسنال در آخرین روز لیگ برتر، بازی پایانی‌اش را برای ارتش زرد انجام داده. او یک سال دیگر قرارداد دارد اما نمی‌تواند دیگر به دسته پایین‌تر برگردد. دینی ۱۰ سال در عضویت واتفورد بوده و حالا فکر می‌کند وقت جدایی رسیده. به این ترتیب کاپیتان واتفورد هم شاید در لیگ برتر ماندگار شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=131657

ثبت نظر

-