عذرخواهی آقایان به چه درد می‌خورد؟!

  • کد خبر : 131576
  • 10 مرداد 1399 - 2:16
عذرخواهی آقایان به چه درد می‌خورد؟!

به گزارش نیوز، یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که از صحبت‌های جنجالی امیر احمدی، مجری تلویزیون شاکی شده، مرتضی فنونی زاده است. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این مجریان اول حرف‌های جنجالی خود را می‌زنند و بعد عذرخواهی می‌کنند! بهتراست خودتان تازه‌ترین مصاحبه این پیشکسوت خوش‌صحبت را بخوانید و قضاوت کنید.

آقا مرتضی نظر شما درباره اظهارات اخیر امیر احمدی، مجری تلویزیونی چیست؟
واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؟ آقایان هر حرفی می‌خواهند می‌زنند و بعد با یک عذرخواهی ساده همه چیز را می‌خواهند جمع کنند. عذرخواهی الان چه فایده‌ای دارد؟

این شوخی را اول محمد نوازی انجام داد!
من به همه پیشکسوتان احترام می‌گذارم. محمد نوازی یا بقیه برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند و احترام آن‌ها واجب است، اما چقدر خوب می‌شد اگر دوستان ما رفتار بارسلونا را الگو قرار می‌دادند. دیدید باشگاه بارسلونا بلافاصله پس از قهرمانی رئال‌مادرید پیام تبریک صادر کرد. باید این فرهنگ جا بیفتد نه اینکه ما بیاییم برای تیم قهرمان جوک بسازیم یا حرف‌های غیرمنطقی بزنیم.

شما و برادرتان مهدی فنونی زاده کری نمی‌خوانید؟
کری که باید باشد. مگر می‌شود فوتبالی باشید و کری نخوانید، اما من و آقا مهدی به‌هم احترام می‌گذاریم. کری‌خوانی‌های ما هم دوستانه و محترمانه است.

فصل تمام شد. به نظرتان بهترین بازیکن فصل پرسپولیس چه کسی بود؟
خیلی سخت است بخواهم یک بازیکن را اسم ببرم.

خب چند بازیکن اسم ببرید!
شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور…

آقا مرتضی همین جوری دارید ۱۱ بازیکن پرسپولیس را می‌گویید!
واقعاً همین‌طور است. همه بازیکنان پرسپولیس لایق و قهرمان هستند. شما از علیرضا بیرانوند و رادوشویچ بگیرید تا نوک حمله خوب هستند. همین مهدی عبدی دیدید چه گلی به نفت مسجدسلیمان زد؟! فوق العاده بود. این جوان اگر قدر خودش را بداند می‌تواند یک مهدی طارمی یا علی علیپور دیگر برای پرسپولیس باشد.

در میان سایر تیم‌های لیگ برتری چطور؟
من کاری با بقیه ندارم و فقط پرسپولیسی‌ها را می‌بینم!

فکر می‌کنید قهرمانی زودهنگام باعث شود پرسپولیسی‌ها برای ادامه فصل انگیزه خودشان را از دست بدهند؟
خیلی شرایط سخت است. شاید به زبان و صحبت راحت باشد، اما اینکه انگیزه یک تیم قهرمان را حفظ کنید اصلاً کار راحتی نیست. البته ما پرسپولیسی‌ها به یحیی گل‌محمدی اطمینان داریم. او مربی با دانش و آرامی است. خودش پرسپولیسی بوده و فضای پرسپولیس را به خوبی می‌شناسد. باید انگیزه و روحیه مبارزه‌طلبی این تیم حفظ شود، چون ما جام دوم را هم می‌خواهیم!

جام دوم؟!
بله، ما پرسپولیسی‌ها به این تیم خیلی امیدواریم. دوست داریم پس از قهرمانی لیگ برتر حالا پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی تلاش کند و اطمینان هم داریم این تیم می‌تواند.

اگر قهرمان حذفی شوید اتوماتیک‌وار سوپرجام را هم به تیم محبوب شما می‌دهند!
دیگر عالی می‌شود! ما پرسپولیسی‌ها به این تیم و بچه‌ها افتخار می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=131576

ثبت نظر

-