کاهش قیمت طلای سیاه

  • کد خبر : 131366
  • 09 مرداد 1399 - 20:52
کاهش قیمت طلای سیاه
به گزارش نیوز،

امروز در بازارهای جهانی قیمت برنت ۶۴ سنت کاهش یافت و هر بشکه از این نوع نفت به قیمت ۴۳٫۱۱ دلار کاهش یافت. نفت وست‌تگزاس آمریکا کاهش ۷۶ سنتی را تجربه کرد و هر بشکه از این نوع نفت با قیمت ۴۰٫۵۱ دلار معامله شد. 

اخبار اقتصادی– بنزین هم کاهش ۲٫۱۶ دلاری داشت و گالنی به قیمت ۱۲۱ دلار و ۹۹ سنت به فروش رفت. 

نفت کوره و گازوئیل هم کاهش‌هایی به ترتیب ۲٫۳۵ و ۸٫۵ دلار را تجربه کردند. 

خبرگزاری رویترز نوشت امروز قیمت نفت به دلیل تشدید شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و تأثیر آن بر چشم‌انداز تقاضای جهانی با کاهش مواجه شد. 

رویترز می‌نویسد امروز پنج‌شنبه قیمت نفت تحت‌تأثیر تهدید بیماری کووید۱۹ و خطرات آن بر بهبود وضعیت تقاضا با کاهش همراه شد. 

در روز پنج‌شنبه قراردادهای نفتی پس از آنکه اداره اطلاعات انرژی آمریکا گزارش بزرگترین افت ذخایر یک هفته از دسامبر تاکنون را منتشر کرد افزایش یافت.

میزان کشته کووید ۱۹، از ۱۵۰ هزار نفر فراتر رفت در حالی که در برزیل به عنوان دومین کشور در شیوع کرونا هم بیشترین رکورد روزانه مرگ و میر و ابتلا ثبت شد. 

همچنین در استرالیا هم امروز پنج‌شنبه بیشترین رکورد ابتلا به کرونا ثبت شده است و همه اینها تهدیدی برای تقاضای طلای سیاه در بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

در این میان شرکت‌های بزرگ توتال و داچ‌شل هم گزارش دادند سود اندکی را در سه ماهه دوم داشته‌اند و دلیل آن تأثیر ویروس کرونا بر بازار این شرکت‌ها بوده است. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=131366

ثبت نظر

-