زمان شروع لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

  • کد خبر : 131334
  • 09 مرداد 1399 - 20:25
زمان شروع لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

به گزارش نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه شورای برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال با دعوت از تعدادی از نمایندگان باشگاه ها، روسای هیئت‌های استانی دارای نماینده در لیگ برتر، نمایندگان بازیکنان تیم ملی بانوان و آقایان، کارشناسان خبره و با حضور اعضای کمیته‌های مسابقات و داوران، آموزش ومربیان و روابط عمومی امروز چهارشنبه ۸ مرداد در محل سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
محور گفتگو‌های مطرح شده در جلسه امروز به شرح زیر است:
– بررسی بعضی از مفاد آیین نامه مسابقات
-بررسی پیشنهاد زمان شروع لیگ برتر و لیگ یک (آقایان بانوان)
-بررسی پیشنهاد تغییر نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شرایط استثنایی فعلی
-بررسی بسته‌های پیشنهادی ارائه شده از طرف کارگروه مسابقات برای برگزاری لیگ برتر
اعضای حاضر در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات با لحاظ کردن سلامت ورزشکاران، داوران و کادر فنی و با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات ارائه کردند.
بر اساس نظر اعضای شورای برنامه ریزی تاریخ شروع لیگ برتر مردان ۹۹/۷/۲۴ و لیگ برتر بانوان ۹۹/۷/۳ و لیگ دسته یک مردان ۹۹/۷/۴ اعلام شد. مقرر شد در صورت ابلاغ هر گونه دستورالعمل اجرایی توسط ستاد مبارزه با کرونا در مورد تغییر زمان تاریخ‌های مذکور مجدد تصمیم‌گیری شود. جلسات توجیهی و قرعه کشی مسابقات طی دعوتنامه‌ای به تیم‌ها اعلام خواهد شد.
ضمن این که نحوه برگزاری مسابقات بسکتبال با اولویت سلامت ورزشکاران، مربیان و داوران و با اخذ نظرات و پیشنهادات مدیران عامل باشگاه‌ها بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=131334

ثبت نظر

-