پایان آل‌اشپورت در تیم ملی ایران!

  • کد خبر : 130810
  • 09 مرداد 1399 - 11:31
پایان آل‌اشپورت در تیم ملی ایران!

پایان آل اشپورت در تیم ملی ایران!به گزارش نیوز، آل‌اشپورت برندی آشنا در فوتبال ایران است. یک تولیدی البسه ورزشی که در ایران ماجراها دارد.

نخستین جرقه اختلاف میان مربیان وقت تیم ملی با این برند با حضور کارلوس کی‌روش کلید زده شد و این مربی از کیفیت لباس‌های تیم ملی ایراد گرفت. عادل فردوسی‌پور در همان زمان به عنوان مجری برنامه ۹۰ وارد این مجادله شد و طرفین را دعوت به گفت‌و‌گو کرد.

بعدها که هرگز دلایل آن به طور واضح تشریح نشد، سرمربی وقت تیم ملی ایران رضایت داد از لباس‌های این برند ورزشی استفاده شود اما آل‌اشپورت همواره محل بحث و ماجرا بود و البته یک پای ثابت قراردادهای فدراسیون فوتبال برای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف…

امروز اما گفته شد آل‌اشپورت که بار دیگر لباس‌های تیم ملی کشورمان تقبل کرده و قرار بود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی با البسه ورزشی این برند به میدان برویم به همکاری با فدراسیون فوتبال خاتمه داده است!

نماینده این شرکت در ایران خبر فوق را تایید کرد. پیش از آل‌اشپورت، تیم ملی با برند آدیداس بازی‌های خود را برگزار کرد که از جایی به بعد این شرکت اعلام کرد به دلیل تحریم های وضع شده از سوی خزانه‌داری آمریکا قادر به همکاری با تیم ملی فوتبال ایران نیست. به احتمال قوی در ادامه مسیر تیم ملی با یک برند داخلی به میدان خواهد آمد.

تیم ملی بازی‌های انتخابی جام جهانی را مهر ماه پیش رو دارد. البته پیش از این بازی ها تیم ملی در دو دیدار دوستانه به مصاف سوریه و ازبکستان می‌رود و در این بازی‌ها پیراهن جدید تیم ملی رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=130810

ثبت نظر

-