نساجی دیگر خسته نیست، جنگنده است

  • کد خبر : 130550
  • 09 مرداد 1399 - 4:39
نساجی دیگر خسته نیست، جنگنده است

به گزارش نیوز، یکی از شعار‌های ماندگار فوتبال مازندران یا شاید هم فوتبال ایران «نساجی‌ای امید شهرخسته…» است. جایی که مردم قائمشهر و مازندران قبل از صعود به لیگ برتر شعار زیبای «امید یک شهر خسته» را سرداده و آرزو کردند اتفاقات فوتبالی دست به دست هم داده تا این تیم ریشه‌دار مازنی صعود کند. اما حالا حکایت فرق می‌کند. مردمان مازندران «هویت» خود را با افتخار نساجی فریاد می‌زنند.
نساجی بعد از شکست تراکتور در تبریز، هفته قبل استقلال را با سوپرگل میری در تهران متوقف کرد و برابر دیگر مدعی کسب سهمیه فولادخوزستان بازی ۲ بر صفر باخته را در ۱۰ دقیقه پایانی با زدن ۳ گل پیروز شد تا محمود فکری سرمربی این تیم و هوادارانش لبخند خوشحالی را به جهت کسب نتایج مطلوب برابر تیم‌های مدعی کسب سهمیه سر دهند. بی‌تعارف هواداران سرمایه‌های فوتبال ایران هستند. فوتبال بدون تماشاگر مثل سینما بدون ببینده است!
اگر یک بهانه برای جذابیت فوتبال وجود داشته باشد آن، هوادار است و در این حقیقت شکی نیست. شبیه به هواداران نساجی، که فیلم و عکس‌های آن‌ها پس از چند ساعت هم دست به دست می‌شود و انگار تمام فضای مجازی و تمام اخبار کشورمان برای یک شب در انحصار آنهاست، در دنیا کم داریم. نساجی از جمله تیم‌هایی است که به نظر می‌رسد جز این تماشاگران، موجودی و سرمایه دیگری ندارند.
با این حال این تیم دوست‌داشتنی مازندرانی بدون هوادارانش (به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا) پا به مسابقات گذاشته و عجبا که خوب هم بازی می‌کند و اصلاً خسته نیست. اگر بازی دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان را دیده باشید، حتماً متوجه شده اید هر قدر از این مسابقه گذشت تیم مهمان خسته‌تر و تیم میزبان دونده‌تر و باانگیزه نشان داد.
شاگردان محمود فکری که بعد از ۱۰ نفره شدن حریف انگیزه بیشتری پیدا کرده بودند روی یک ضربه کرنر گل اول را توسط حامد شیری کاپیتان خود به ثمر رساندند تا برای جبران اختلاف ۲ گل خورده امیدوارتر شوند. آن‌ها امیدوارتر شده و با جنگندگی بی‌امان جذاب‌ترین بازی هفته را از فولاد خوزستان بردند.
فولادی که هرگز از یک تیم در طول مسابقات فصل جاری ۳ گل نخورده بود، اما در ۱۶ دقیقه توفانی تسلیم تیم سرحال و به قول جنوبی‌ها «نه خسته» نساجی مازندران شد. نساجی که دیگر امید شهر خسته نیست، پس از شکست دادن تراکتور در خانه و مساوی گرفتن از استقلال در استادیوم آزادی تهران، حالا فولاد خوزستان سومین مدعی کسب سهمیه آسیا را هم شکست داد تا برای پرسپولیس هم خط و نشان بکشد!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=130550

ثبت نظر

-