گران ترین و ارزان ترین میوه های تابستانی

  • کد خبر : 130030
  • 08 مرداد 1399 - 17:56
گران ترین و ارزان ترین میوه های تابستانی

 

 

 

‌بر اساس نرخ های اعلام شده از سوی میادین میوه و تره بار در انواع میوه پرمصرف‌ هر کیلوگرم گیلاس تک دانه با قیمت ۲۱ هزار تومان گرانترین و هر کیلوگرم هندوانه با قیمت ۲۲۰۰ هزار تومان ارزان‌ترین میوه‌ها در میادین میوه تره‌بار هستند.

به گزارش نیوز ، براساس آخرین قیمت‌گذاری در میادین میوه و تره بار در بین میوه‌های پر مصرف ،هر کیلوگرم گیلاس تک دانه  با قیمت ۲۱ هزار تومان همچنان جایگاه گرانترین میوه در بین میوه‌های عرضه شده در میادین را به خود اختصاص داده است. پس از گیلاس تک دانه ، انجیر با قیمت هر کیلوگرم ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان قرار دارد.

گیلاس قرمز و سیاه با قیمت هر کیلوگرم ۱۹ هزار تومان ،آلبالوی پیوندی و رسمی هر کیلوگرم باقیمت  ۱۶ هزار و ۹۰۰تومان  وموزآمریکای جنوبی با قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۵۰۰تومان ،  زرد آلوی شکر پاره با ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان  گران ترین میوه های عرضه شده در میادین میوه و تره بار است .

نرخ بیشترمحصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار ثابت بوده و در میان ۴ محصولی که افزایش قیمت داشته  موزه آمریکایی با ۲ هزار تومان افزایش بیشترین تغییر نرخ داشته است . همچنین طالبی توسبزبا ۲۰۰ تومان افزایش کم ترین افزایش نرخ را داشته است .

photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۹_۱۴-۴۵-۰۵

photo_۲۰۲۰-۰۷-۲۹_۱۴-۴۴-۴۴


نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=130030

ثبت نظر

-