اکثر این ۱۵، ۱۶ ساله‌ها حتی تاریخ استقلال را هم نمی‌دانند چه رسد به پرسپولیس!

  • کد خبر : 129289
  • 08 مرداد 1399 - 3:51
اکثر این ۱۵، ۱۶ ساله‌ها حتی تاریخ استقلال را هم نمی‌دانند چه رسد به پرسپولیس!

به گزارش نیوز، رضا شاهرودی ستاره پرسپولیس بوده و با این تیم، طعم شیرین قهرمانی را تجربه کرده است. برای او، قهرمانی پرسپولیس تازگی ندارد، اما شیرین است. شاهرودی در این مورد به نیوز گفت: «خدا را شکر می‌کنم که تلاش این بچه‌ها و یحیی گل‌محمدی را بی‌پاسخ نگذاشت. خیلی خوب جلو رفتند و قهرمان شدند. آدم کیف می‌کند این تیم قبراق را می‌بیند. البته یکسری هم بودند که به نتایج یک بر صفر پرسپولیس انتقاد داشتند، اما برای تیمی مثل ما، فقط پیروزی و نتیجه گرفتن مهم است؛ اول امتیاز کامل بگیریم و بعد زیبا بازی کنیم.»
او اضافه کرد: «با این حال، انصافاً پرسپولیس زیبا هم بازی می‌کند. این تیم وقتی صاحب توپ می‌شود، فوراً دنبال راهی برای حمله روی دروازه حریف است. کمتر به یاد می‌آورم که پرسپولیس در پی اتلاف وقت یا مدیریت توپ باشد. در همان بازی‌هایی که یک بر صفر پیش افتاده، بار‌ها موقعیت گلزنی هم خلق کرده، اما به گل نرسیده است. این‌ها نشانه‌هایی است که پرسپولیس در مسیر پیشرفت قرار دارد و می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد.»
از شاهرودی در مورد کری‌خوانی استقلالی‌ها هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «با هواداران کاری ندارم. بالاخره آن‌ها مظلوم واقع شده‌اند، چون تیم‌شان نتیجه نگرفته و ناراحت هستند. یکسری هم در فضای مجازی و اینترنت و اینستاگرام علیه پرسپولیس حرف می‌زنند که با آن‌ها هم کاری ندارم، چون اکثرشان ۱۵، ۱۶ ساله هستند و حتی تاریخ استقلال را هم نمی‌دانند چه رسد به پرسپولیس. متأسفانه در این میان یکسری از پیشکسوتان و حتی همبازی‌های قدیمی من حرف‌هایی زدند که منطقی نیست. امیدوارم این صحبت‌ها فقط به خاطر ناراحتی از قهرمانی پرسپولیس باشد، چون در غیر این صورت، پذیرفتنی نیست. چطور وقتی استقلال قهرمان می‌شد، همه چیز فوتبالی بود، اما حالا که پرسپولیس با شایستگی‌های خودش به قهرمانی رسیده و همه رقبای خود را شکست داده، این حرف‌ها را می‌زنند؟»
پیشکسوت سرخپوشان در نهایت گفت: «به یحیی گل‌محمدی توصیه می‌کنم اگر می‌خواهد در پرسپولیس بماند، تیم قدرتمندی برای فصل آینده ببندد، چون طرفداران ما، چیزی غیر از قهرمانی دوست ندارند. او اصلاً نباید کوتاه بیاید و بازیکنان و ستاره‌هایش را از دست بدهد. دست که به ترکیب و اسکلت پرسپولیس بزنند، این اتحادی که بین بچه‌ها به وجود آمده، از بین می‌رود و تیم وارد حاشیه می‌شود.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=129289

ثبت نظر

-