آذری: داور با بازیکنان ما مثل برده رفتار کرد!

  • کد خبر : 129126
  • 08 مرداد 1399 - 0:06
آذری: داور با بازیکنان ما مثل برده رفتار کرد!

آذری: داور با بازیکنان ما مثل برده رفتار کرد!

به گزارش نیوز، دیدار عجیب دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان باوجود جذابیت‌هایش، حاشیه‌های زیادی در برداشت. در همین رابطه سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان نسبت به عملکرد داور بسیار ناراحت بود و اعلام داشت که فولاد شکایت‌نامه کتبی به کمیته انضباطی انجام داده است.

آذری در ابتدا بعد از انتقاد از مجری رادیویی برنامه، درخصوص اینکه مدت زیادی وی را روی خط نگه داشتند، از او گله کرد که در مقام مجری نباید با طرح جملاتی به‌نوعی خود را وکیل و وصی داور مسابقه نشان دهد و اگر تماس می‌گیرد باید زبان به کام بگیرد تا آنچه را او می‌گوید گوش کند.

وی در ادامه درخصوص اینکه درجایی گفته بوده است «وزیر با وزیر و سفیر با سفیر» و حالا با توجه به این مثال نباید به داور مسابقه انتقادی داشته باشد درباره نحوه قضاوت اکرمی داور مسابقه گفت: شما نمی‌خواهد وزیر با وزیر و سفیر با سفیر را به من یاد بدهید. آقای اکرمی داور مسابقه نسبت به عملکرد و تصمیماتی که گرفته اشتباه کرده است و اگر شما دقت نظر داشته باشید می‌بینید که در ارتباط با مسائل داوری با توجه به اظهار نظرات تمام کارشناسان، ایشان مرتکب قضاوت اشتباه شدند و شما همه آن صحنه‌ها را دیدید. پس لازم نیست که بگویم اکرمی چه اشتباهی را مرتکب شده است. اکرمی در زمین مسابقه رفتار مدیریتی نداشت و با بچه‌های ما به حالت ارباب‌ورعیتی و یا بهتر بگویم مثل برده‌ها رفتار می‌کرد.

آذری در ادامه افزود: برای مثال زمانی که او قصد داشت بازیکن ما را اخراج کند، پریرا کاپیتان ما به سمت او می‌رود، اما وی با پشت دستش به او اشاره می‌کند که نزدیک من نشو. این‌همه تکبر برای چی؟ شما حتی یک لبخند از ایشان نمی‌بینید. ضمن اینکه او سه تا چهار اشتباه فاحش کرده است که کارشناسان روی آن نظر دادند و بنده درباره تصمیمات او چیزی نگفتم و نخواهم گفت وهمکاران ایشان کاملاً اشتباهاتش را در برنامه مشخص کردند و دقیقاً مدیریت او در کل مسابقه حرف‌وحدیث داشت. یعنی هر سوتی که او زد نیمکت نساجی ۵ نفری حمله‌ور می‌شدند و دادوبیداد کردند و او را تحت تأثیر قراردادند. حالا یا اشتباه سهوی انجام داده و یا تمرکزش برهم‌خورده و با اخراجی بازیکن تیم ما بازی را واگذار کردیم.

مدیرعامل فولاد و درباره اینکه آیا این باشگاه نسبت به عملکرد قضاوت شکایت کتبی انجام می‌دهد، اظهار داشت: بله ما شکایت کتبی را تنظیم کردیم و به کمیته انضباطی انجام دادیم. پول آن را هم به‌حساب ریختیم تا شکایت ما رسیدگی شود.

آذری که با رادیو ایران گفتگو می‌کرد درباره اینکه آیا آقای نکونام بعد از ضربه پنالتی قصد بیرون آوردن تیم را داشته است تأکید داشت: خیر، چنین موضوع صحت ندارد و بعد از ضربه پنالتی نکونام بازیکنان را فراخواند تا در صورت گل شدن پنالتی بچه‌ها چه تاکتیکی را به کار ببرند و بازیکنان نیز گلویی تازه کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=129126

ثبت نظر

-