نوازی: یک نفر در فدراسیون گفت این‌ها نباشند مظلومی هم قبول کرد

  • کد خبر : 128860
  • 07 مرداد 1399 - 18:14
نوازی: یک نفر در فدراسیون گفت این‌ها نباشند مظلومی هم قبول کرد

به گزارش نیوز، پرویز مظلومی قبل از انتخابش به عنوان سرمربی تیم جوانان با چهره‌هایی نظیر محمد نوازی و حسین کاظمی صحبت کرده و از آن‌ها خواسته بود به عنوان دستیار او را همراهی کنند، اما با مخالفت صورت گرفته حضور نوازی و کاظمی در تیم جوانان منتفی شد.

نوازی در همین خصوص به نیوز گفت: هفته قبل آقای مظلومی با من صحبت کرد و گفت قرار شده سرمربی تیم جوانان شود و خواست من آماده باشم تا به ایشان کمک کنم. از آنجا که پرویزخان مربی‌ام بود و حرمت‌شان را واجب می‌دانم فقط به ایشان گفتم چشم و رویم نشد بگویم جایگاه شما بالاتر از این حرف‌هاست. در هر صورت قول و قراری گذاشته شد تا اینکه مطلع شدم یک نفر در فدراسیون فوتبال از ایشان خواسته قید بنده و حسین کاظمی را بزند. من از این بابت مشکلی ندارم و برای آقای مظلومی در تیم جوانان ایران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم هر چند که می‌دانم کار سختی در پیش دارند، چون زمان زیادی هم به آغاز مسابقات باقی نمانده است.

نوازی در خصوص اینکه گفته می‌شود استوری او درباره قهرمانی پرسپولیس باعث شده از مظلومی بخواهند دستیارش را عوض کند گفت: من دوستان پرسپولیسی کم ندارم و ما همیشه به شوخی برای یکدیگر کری‌خوانی انجام می‌دهیم ضمن اینکه صراحتاً اعلام کنم نیت بدی نداشتم و پُستم فقط یک شوخی بود و برای همه احترام قائل هستم. صد البته با افتخار اعلام می‌کنم همواره طرفدار پروپا قرص تیم استقلال بوده‌ام و تا حد ممکن نیز استقلالی باقی می‌مانم و این ربطی به مسائل دیگر ندارد کما اینکه چهره‌های زیادی هم از باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته با تیم‌های ملی همکاری کرده‌اند. اگر یک استوری باشگاهی بتواند در بحث ملی تأثیرگذار باشد باید فاتحه فوتبال را خواند و چنین چیزی صحت ندارد، چون حسین کاظمی که استوری نگذاشته بود، همان‌طور که گفتم یک نفر از پرویزخان خواسته بود قید مرا بزند.

این پیشکسوت آبی که سابقه همکاری با مظلومی در استقلال را دارد در پایان گفت: تماس‌ها با من در مورد حضورم در تیم جوانان خیلی زیاد بوده در حالی که به نظرم اتفاق خیلی عجیبی رخ نداده و این مسائل در فوتبال ما تکراری شده است. من همواره برای مربیانم از جمله آقای مظلومی احترام قائل بوده و هستم؛ فقط فکر نمی‌کردم ایشان نه به عنوان مربی یا دوست من بلکه به عنوان یک سرمربی که باید روی مواضع خود با کسی تعارف نداشته باشد اینقدر راحت بپذیرد که وقتی می‌گویند فلانی نباشد، قبول کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=128860

ثبت نظر

-