اذعان افسر صهیونیستی به وحشت از غزه!

  • کد خبر : 128423
  • 07 مرداد 1399 - 11:04
اذعان افسر صهیونیستی به وحشت از غزه!
به گزارش نیوز،

اودی تینا افسر رژیم صهیونیستی که در جنگ سال ۲۰۱۴ علیه نوار غزه شرکت و شکست از مبارزان فلسطینی را تجربه کرده بود در مقاله ای در روزنامه یسرائیل هیوم به ابعاد مختلفی از این شکست پرداخت.

اخبار بین الملل- او در مقدمه این مقاله آورده است ، شاید آسان ترین کار صورت گرفته برطرف کردن زیان ها مادی و جسمی نظامیان و مهاجرانی است که در این جنگ زخمی شدند ، امری بسیار آسان است، زیرا مشخص کردن این آسیب های جسمی کار چندان سختی نیست ولی سربازان و افسرانی که در این جنگ شرکت کرده و دچار مشکلات روانی و روحی شده اند و دیگر از آن به بعد نتوانستند به زندگی عادی خود باز گردند و حتی از دید و نگاه بقیه هم پنهان شدند مشکلاتشان به مراتب عمیق تر است.

این افسر صهیونیست که خود یکی از نظامیان حاضر در تجاوز سال ۲۰۱۴ به نوار غزه بود ، تاکید کرد نظامیان صهیونیست همچنان از مشکلات روحی این جنگ رنج می برند.

اویر سوفیر عضو کنست که از افسران سابق چترباز ارتش صهیونیست بود هم در گفتگویی با رسانه ها تجارب خود را به عنوان یکی از نظامیان حاضر در جنگ غزه اعلام کرد و گفت : باید اعتراف کنم نظامیانی که در این جنگ حضور داشتند هرگز از آن خارج نشده اند بلکه همچنان ما در مرحله شوک جنگ و درگیری به سر می بریم.

این عضو کنست در ادامه سخنان خود تاکید کرد ، من کاملا ساده و شفاف سخن می گویم ، ما در مقابل یک موضوع پژوهشی یا تحقیقاتی نیستیم ، آنها نظامیانی هستند که سال های اخیر بعد از جنگ غزه را در رنج و مشکل به سر برده و می برند.

وی درباره شرایط جنگ با مبارزان فلسطینی گفت : نظامیان و افسران اسرائیلی در جنگ غزه حملات مسلحانه غیر قابل تحملی را به چشم خود دیدند ، در حالی که موشک ها هم در پشت آنها در حال ریزش مستمر بود ، آنها شرایطی را تجربه کردند که غیر قابل باور است و همه این شرایط را در زمان این جنگ به چشم خود دیدند.

این عضو کنست با اعتراف ضمنی به هلاکت ده ها نظامی صهیونیست در این جنگ اعلام کرد : این نظامیان تلاش می کنند اما نمی توانند این روزهای سخت را فراموش کرده و به زندگی عادی خود بازگردند ، به خصوص که بدترین ساعات خود را در جنگ و درگیری که منجر به کشته شدن ده ها نفر از نظامیان ارتش اسرائیل آن هم در یک فرصت زمانی بسیار کوتاه بود ، از سر گذراندند.

وی توضیح داد : کابوس جنگ همچنان به سراغ نظامیان مجروح صهیونیست می آید ، آنها روح و عقلشان در معرض ضربات شدیدی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=128423

برچسب ها

ثبت نظر

-