نجات مرد میانسال از دست آدم ربایان در زاهدان

  • کد خبر : 12809
  • 06 اسفند 1398 - 23:29
نجات مرد میانسال از دست آدم ربایان در زاهدان

به گزارش نیوز ، رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مرد ۵۹ ساله زاهدانی پس از ۵۵ روز اسارت، از چنگال آدم ربایان رها و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی مردی ۵۹ ساله در شهر زاهدان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات از اعضای خانواده این مرد سالخورده مشخص شد، در دهم دی ماه سال جاری از منزل خارج و دیگر بازنگشته و تلاش ۲۴ ساعت اعضای خانواده او نیز برای یافتنش نتیجه ای نداشت که با حضور آنها در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده فقدانی بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز شد.

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده فقدانی در پلیس آگاهی افرادی ناشناس با خانواده این فرد تماس گرفته و در قبال آزادی او مبلغ۵۰ میلیارد ریال درخواست کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده، تحقیقات گسترده ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی گروگانگیران و رهایی او آغاز شد که در پی تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این مرد توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس ربوده شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از یک سری تحقیقات میدانی آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد که آنها با انتقال گروگان به یکی از مناطق مرزی قصد خروج از کشور را دارند.

ملاشاهی بیان داشت: با توجه به جابه جایی متعدد آدم ربایان و نامشخص بودن محل اختفاء آنها، اقدامات تخصصی برای جلوگیری از خروجشان از کشور صورت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت : گروگان گیران که خود را در یکی قدمی قانون گرفتار می دیدند روز گذشته پس از ۵۵ روز گروگان را بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان رها کردند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش پلیس برای دستگیری عاملان متواری این آدم ربایی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=12809

ثبت نظر

-