فریبا: مجیدی را با این استقلال دست و پا شکسته، متر نکنید

  • کد خبر : 127696
  • 06 مرداد 1399 - 18:59
فریبا: مجیدی را با این استقلال دست و پا شکسته، متر نکنید

به گزارش نیوز، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با نیوز درباره شرایط این روز‌های استقلال و اینکه گفته می‌شود طرفداران این تیم خواستار بازگشت آندره‌آ استراماچونی هستند، توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

آقای فریبا، در این شرایط که استقلال ۴، ۵ بازی حساس در پیش دارد درست است درباره حضور استراماچونی در استقلال صحبت شود؟
من معتقدم با توجه به یک بازی عقب‌افتاده، ما همچنان می‌توانیم در لیگ دوم بشویم و سهمیه آسیا را بگیریم. ضمن اینکه مسابقه جام حذفی اصلی هم باقی‌مانده است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
بله هر کاری که انسان می‌خواهد انجام دهد، باید پشتش منطقی وجود داشته باشد. اینکه برای چهار بازی برویم و یک مربی جدید بیاوریم، حرف بی‌منطقی است. چه کسی را بیاوریم؟ ان‌شا‌ءا… تیم در جام حذفی نتیجه می‌گیرد و در لیگ دوم می‌شود. ضمن اینکه یک نکته مهم را نباید از یاد برد.

چه نکته‌ای؟
اینکه ما در همه این مدت تیم کاملی را تحویل فرهاد مجیدی ندادیم. یا مصدوم داشته یا محروم و یا کرونایی! اگر بخواهیم یک نفر را در ترازوی تعیین سطح قرار دهیم، نباید طوری رفتار کنیم که حقی از کسی ضایع شود. وریا غفوری بازیکنی است که بین ۸۵ تا ۹۶ درصد توان بازی دارد. یعنی در روز‌های خوبش تا ۹۶ درصد است و در بدترین روز‌ها کمتر از ۸۵ درصد توان نمی‌گذارد ولی آیا وریایی که پس از ۱۸ روز خانه‌نشینی به ترکیب برگشت، همان بازیکن بود؟ ریگی همان ریگی بود؟ انصاف هم خوب چیزی است. اگر تیم فرهاد مجیدی کامل بود و نتیجه نمی‌گرفت، آن وقت می‌شد حرف زد، اما اگر متری بگذاریم و بخواهیم استقلالی که فرهاد مجیدی بالای سرش است را در هر بازی مقایسه کنیم، می‌بینیم هرگز در این مدت تیمی کامل با همه نفراتش را در اختیار نداشته است.

راهکار چیست؟
به نظر من آقای سعادتمند در این روز‌ها بیش از هر چیز باید به فکر تمدید قرارداد ستون‌های تیمش باشد. استقلال در حال حاضر ۷ بازیکن بدون قرارداد در تیمش دارد که هر یک ستون‌های این تیم هستند. علاوه بر این او باید ۷ تا ۸ بازیکن دیگر را هم به تیم اضافه کند. بازیکنانی که در خور نام استقلال باشند.

یعنی باز هم استقلال ستاره بگیرد؟
بله! تیمی مانند استقلال شبیه رئال‌مادرید است که باید سطح اختلاف امتیازی اش با تیم بعدی زیاد باشد و وقتی یک بازیکن محروم یا مصدوم شد، نباید دل سرمربی تیمی مانند استقلال بلرزد. زمانی که من در استقلال فوتبال بازی می‌کردم ۱۱ ملی‌پوش درون زمین بودیم و سه تای دیگر هم روی نیمکت، استقلال چنین تیمی است.

شما اعتقاد دارید در حال حاضر باید از مجیدی حمایت شود؟
بله! هر زمان ما یک تیم کامل در اختیار فرهاد مجیدی قرار دادیم و او نتوانست نتیجه بگیرد، آن وقت می‌توان حرف زد ولی او در حال حاضر با تیمی دست و پا شکسته در حال بازی در لیگ برتر است. ما باید او را تا پایان فصل و مسابقات لیگ قهرمانان حمایت و تیمش را تقویت کنیم. بازیکنان بدون قراردادش را تمدید کنیم، آن وقت در فصل بعد ببینیم با این تیم چه می‌کند. هر کاری گفتم باید منطق داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=127696

ثبت نظر

-