عبدی: دوست دارم بچه محل خودم آقای گل لیگ شود

  • کد خبر : 127531
  • 06 مرداد 1399 - 15:34
عبدی: دوست دارم بچه محل خودم آقای گل لیگ شود

عبدی: دوست دارم بچه محل خودم آقای گل لیگ شودنیوز/ مهدی یکتا؛ مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس در دقیقه ۵۸ بازی با نفت مسجدسلیمان با فراری تماشایی و ضربه‌ای تماشایی‌تر گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا خیال یحیی گل‌محمدی و هواداران را بابت قهرمانی راحت کند. این مهاجم جوان اهل روستای قراخیل قائمشهر بار دیگر ثابت کرد توانایی آن را دارد که کنار علی علیپور بچه‌محل خودش بار خط حمله پرسپولیس را به دوش بکشد.

تبریک می‌گوییم. گل زیبایی زدی. معمولاً کمتر پیش می‌آید مهاجمان راست‌پا در شرایط تک‌به‌تک با پای چپ به توپ ضربه بزنند.
از شما تشکر می‌کنم. احساس کردم آن لحظه توپ روی پای چپ من سوارتر است و تصمیم گرفتم با همان پای غیرتخصصی ضربه بزنم که خدا را شکر گل شد.

این چهارمین گل تو در لیگ برتر بود. کدام‌یک برایت ارزشمندتر بود؟
(می‌خندد) هر گلی یک بویی دارد ولی گل شهرآورد خیلی سروصدا داشت. من فکرش را نمی‌کردم گلزنی در شهرآورد این‌قدر بازتاب داشته باشد. باورم نمی‌شد، اما به کمک همبازیانم توانستم آن گل مهم را بزنم.

بعد از بازی با پیکان که دبل کردی، قول زدن گل قهرمانی را دادی و به قولت هم عمل کردی.
خدا را شکر می‌کنم. وقتی مقابل پیکان دبل کردم، قول دادم با کمک سایر بازیکنان پرسپولیس گل قهرمانی را بزنم که همین اتفاق هم افتاد و توانستم به لطف دعای خانواده و مادرم به قولم عمل کنم.

(به شوخی) در این فصل رؤیایی نمی‌خواهی گل قهرمانی جام حذفی را بزنی؟!
گل قهرمانی جام حذفی؟ با کمک همبازیانم چرا که نه؟! وظیفه هر مهاجمی گلزنی است و من سعی می‌کنم ضمن رعایت نکات تاکتیکی و دستورات آقایحیی در زمین گل بزنم. ما ۴ هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمان لیگ برتر شدیم و حالا می‌توانیم با خیال راحت برای قهرمانی حذفی نقشه بکشیم.

ولی در جام حذفی رقیبان سختی دارید. یک باخت هم یعنی حذف!‌
می‌دانم، اما ما هم پرسپولیس قهرمان هستیم. سزاوار همه جام‌ها و می‌خواهیم جام حذفی را هم به دست بیاوریم.

هر دو گل پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان را دو بازیکن از یک روستای کوچک حوالی قائمشهر به ثمر رساندند.
من و علی علیپور بچه یک محل و روستای قراخیل هستیم. روستایی که زادگاه ماست و به آن افتخار می‌کنیم. در بازی با پیکان هم بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع اشاره کردند که هر ۳ گل پرسپولیس را بازیکنانی از روستای قراخیل زدند. این مطالب واقعاً برای من و بچه‌محل‌هایم خوشحال‌کننده است.

حتماً تماس‌های زیادی از روستای قراخیل داشتی؟
بله، بسیاری از دوستان و اقوام زنگ زدند و تبریک گفتند. در روستای ما هم مردم بابت این قهرمانی پرسپولیس خوشحال بودند و جشن گرفتند.

تو ۴ گله هستی و قطعاً شانسی برای آقای گلی نداری. فکر می‌کنی علی علیپور بتواند به این عنوان برسد؟
من یکی که خیلی دوست دارم بچه‌محل خودم علی علیپور آقای گل لیگ شود. فاصله او با شهریار مغانلو ۳ گل است و ان‌شا‌ءالله همگی کمک می‌کنیم علی به این عنوان برسد.

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟
به همه هواداران پرسپولیس بابت چهارمین قهرمانی پی‌درپی تبریک می‌گویم. من خودم همیشه دوست دارم لبخند بزنم و از ته دل آرزو می‌کنم طرفداران پرسپولیس نیز همواره لبخند به لب باشند. همچنین از آقایحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. ان‌شا‌ءا… تلاش می‌کنم جواب این اعتماد را در ادامه فصل بدهم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=127531

ثبت نظر

-