مفقود شدن راننده لودر پس از سقوط در رودخانه چالوس

  • کد خبر : 126910
  • 06 مرداد 1399 - 3:12
مفقود شدن راننده لودر پس از سقوط در رودخانه چالوس

به گزارش نیوز، امیرحسین عسگرزاده اظهار کرد: روز گذشته هنگام عملیات راه‌سازی در منطقه چنس از توابع شهرستان چالوس یک دستگاه لودر به رودخانه چالوس سقوط کرد و راننده آن مفقود شد.

وی با تاکید بر این که نیروهای امدادی به محض اطلاع در محل وقوع حادثه حاضر می‌شوند، افزود: لودر پس از سقوط در آب، متوقف و نیروهای هلال احمر برای جستجوی راننده کامیون به بررسی کابین لودر پرداخته و بعد از بیرون کشیدن لودر از داخل آب توسط جرثقیل و احتمال اینکه راننده زیر کابین گیر کرده باشد بود ولی متاسفانه اثری از پیکر راننده نمی‌یابند.

وی افزود: باوجود تلاش‌های فراوان نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان تاکنون راننده لودر یافت نشده و همچنین عملیات جست وجو با تمام توان ادامه دارد.

عسگرزاده درباره سقوط زن جوان در رودخانه چالوس خاطر نشان کرد: روز جمعه این دختر جوان با خانواده از تهران با این منطقه آمده بودند که ظاهرا برای گرفتن عکس سلفی به روی پل رودخانه می‌رود و به رودخانه پرت می‌شود که مردی با مشاهده صحنه برای نجات وارد رودخانه می شود و او هم گرفتار امواج شده و در نهایت خود را به تنه درخت می‌چسبد و از مرگ نجات می‌یابد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد گزارش، دو تیم به منطقه اعزام و امدادگران موفق می‌شوند با اجرای عملیات نجات این مرد جوان را سالم از رودخانه بیرون بیاورند و همچنین جسد زن جوان را ۸۰۰ متر پایین تر از محل حادثه پیدا و تحویل پزشک قانونی شهرستان می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=126910

ثبت نظر

-