نوازی: کاش خود مجیدی پاسخگو باشد

  • کد خبر : 126459
  • 05 مرداد 1399 - 17:47
نوازی: کاش خود مجیدی پاسخگو باشد

به گزارش نیوز، محمد نوازی، پیشکسوت باشگاه استقلال در فضای مجازی باعث دلخوری پرسپولیسی‌ها شده است. او در متن استوری خود نوشته بود پرسپولیس مثل همان بچه‌ای است که سر صف به او جایزه می‌دهند و فکر می‌کند از بقیه بالاتر است، اما نمی‌دانست آن جایزه را والدینش برایش خریده‌اند.

نوازی در همین خصوص به نیوز گفت: قصد تخریب یا زیر سؤال بردن کسی را ندارم، این استوری فان بود و فقط نوعی شوخی قلمداد می‌شود. به تیم حریف قهرمانی‌اش را تبریک می‌گویم، اما شک نکنید اگر اتفاقاتی که برای استقلال در سال‌های گذشته رخ داد برای پرسپولیس هم ایجاد می‌شد، نمی‌توانست به موفقیت برسد.

نمازی ادامه داد: اگر استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و زیرمجموعه این وزارتخانه نیستند، اگر دلخوری از جانب هواداران آبی مشاهده می‌کنید دلیلش احساس نگاه تبعیض‌آمیز بوده است. در چند سال اخیر چقدر تغییر و تحول در استقلال داشته‌ایم، همه می‌دانیم تحولات ثبات را کم‌رنگ می‌کند. امیدوارم برای ماه‌های آینده باشگاه استقلال دوباره دچار تغییر و تحولات گسترده نشود. از اول سال مدیرعامل جدید برای استقلال انتخاب کرده‌اند و مدیر جدید در حال بستن قرارداد با اسپانسر و حل و فصل مشکلات به‌جامانده از مدیران قبلی شده است ولی هیچ‌کس نمی‌داند سعادتمند چند ماه دیگر در باشگاه مسئولیت خواهد داشت.

این پیشکسوت استقلال درخصوص علت فرازونشیب‌های تیم در مسابقات گفت: بیماری و مصدومیت‌های تعدادی از بازیکنان مسلماً در کار تأثیر منفی گذاشت. استقلال از نظر برخورداری از بازیکن باکیفیت شرایط خوبی دارد. شاید اگر این تیم چند بازیکن بزرگ دیگر هم داشت، شرایطش بهتر می‌شد، چون در باشگاه‌های بزرگ و پرطرفدار نیاز است که بازیکنان بزرگ زیاد باشند. بزرگی به سن و سال یا اسم و رسم نیست بلکه از نظر منش، گفتار و رفتار است.

نوازی درباره حضور مجید نامجومطلق در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی گفت: آقامجید بزرگ‌تر ما و از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران هستند و برای کمک به تیم استقلال و کادر فنی این تیم ملحق شده‌اند. مسلماً از ایشان خواسته می‌شود به سؤالات جواب دهند، اما کاش خود فرهاد که بازیکنی خوب و دوست‌داشتنی برای مجموعه استقلال بود، به عنوان سرمربی و مسئول در کنفرانس‌ها شرکت می‌کرد تا این تصور به وجود نیاید که به دلیل اضطراب یا دلهره همکارانش را مکلف به پاسخگویی می‌کند. امیدوارم در بازی‌های آینده تیم استقلال بهترین نتایج را کسب کند.

دفاع راست اسبق تیم ملی درخصوص حضورش در کادر فنی تیم ملی جوانان گفت: آقای مظلومی صحبت‌هایی با من انجام داده. کار در تیم ملی در هر رده سنی را افتخار می‌دانم و به نظرم کار خیلی سختی پیش‌روی تیم جوانان قرار دارد، چون فرصت کمی تا مسابقات باقی مانده است. تبحر و تجربه کادر فنی هر قدر هم که بالا باشد، زمان کافی نیاز است تا بتوان کار خوب و اساسی برای رسیدن به موفقیت انجام داد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=126459

ثبت نظر

-