عملیات ضربتی پلیس تهران برای دستگیری سارق طلا / همکاری شاکی دزد از آب درآمد

  • کد خبر : 126424
  • 05 مرداد 1399 - 17:10
عملیات ضربتی پلیس تهران برای دستگیری سارق طلا / همکاری شاکی دزد از آب درآمد

همکار شاکی سارق از آب در آمد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق منزل خبر داد و گفت: همکار شاکی سارق از آب در آمد.

به گزارش نیوز ، سرهنگ کارآگاه “بهزاد اختیاری” گفت: بیست و چهارم خرداد ماه شهروندی با مراجعه به کلانتری ۱۳۷ نصر اعلام کرد، شب قبل و زمانی که در خانه حضور نداشته منزلش مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفته و مقداری طلاجات به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان را به سرقت برده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با وصول پرونده به پلیس آگاهی کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم برای بازدید و بررسی تخصصی به محل وقوع جرم اعزام شدند که با توجه به شیوه و شگرد سارقان ظن ماموران مبنی بر اینکه سرقت توسط فردی آشنا انجام شده است، قوت گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه در تحقیق از رابطین و آشنایان ما لباخته کارآگاهای به یکی از همکاران شاکی به هویت وحید مظنون شدند، گفت : نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی ارسال و دستور دستگیری متهم از بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران صادر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی و شناسایی مخفیگاه متهم، کارآگاهان طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و متهم در بدو دستگیری صراحتاً به ارتکاب سرقت از منزل شاکی با استفاده از کلید درب ورودی اعتراف کرد .

سارق طلا در تهران به دام افتاد

این مقام پلیسی تصریح کرد: وحید در اظهارات خود به کارآگاهان گفت، چند سالی است که با شاکی همکار می باشم و در صحبت هایی که بین ما رد و بدل شده بود می دانستم مقداری طلا در منزل نگهداری می کند که بعلت مشکلات مالی که برایم به وجود آمد و نیاز مبرم به پول داشتم تصمیم به سرقت گرفتم و با ربودن دسته کلید وی نقشه سرقت را اجرا کردم .

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی ، پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد .

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=126424

ثبت نظر

-