بحران گزینه دروازه‌بانی برای استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 125973
  • 05 مرداد 1399 - 10:26
بحران گزینه دروازه‌بانی برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش نیوز، معمولاً تیم‌های بزرگ برای حساس‌ترین پست فوتبال دو دروازه‌بان خوب و قابل اعتماد به خدمت می‌گیرند و این اصطلاح مرسوم است که اگر دروازه‌بان اول شرایط صددرصدی دارد، دروازه‌بان دوم باید در شرایط ۸۰ درصدی باشد که به نیمکت‌نشینی اعتراض نکند و هرگاه لازم شد بازی کند، خیال مربیان بابت دروازه تیم راحت باشد.

بعد از جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال این تیم دروازه‌بان مطمئنی جذب نکرد تا اگر برای حسینی مشکلی به وجود آمد، به اصطلاح تن و بدن مربیان و هواداران نلرزد. حالا با جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، این تیم یک سنگربان مطمئن به نام رادوشویچ دارد، اما اگر اتفاقی برای این دروازه‌بان رخ دهد، تکلیف دروازه سرخپوشان چه می‌شود؟

هر دو باشگاه بزرگ کشور برای فصل آینده به دنبال دروازه‌بان هستند ولی گزینه‌های موجود کار را برای جذب دروازه‌بانی قابل اعتماد بسیار سخت کرده است. نگاهی به اسامی دروازه‌بان‌های تیم‌های لیگ برتری، عملکرد آن‌ها و تعداد گل‌های خوردشان نشان می‌دهد فوتبال ما از نظر داشتن دروازه‌بان‌های قابل اتکا، فقیر است.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان جزو موفق‌ترین‌ها بوده است، اما تا پایان فصل آینده با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و جدایی‌اش از این باشگاه متمول بعید به نظر می‌رسد. دیگر دروازه‌بانی که در مقایسه با سایر هم‌پستی‌های خود شرایط بهتری دارد، محمد رشید مظاهری است که تا سه سال آینده با باشگاه تراکتور قرارداد دارد.

در این میان یکی از سنگربانان موفق و باتجربه لیگ برتر، سیدمهدی رحمتی است که با باشگاه شهرخودرو تا پایان فصل آینده قرارداد دارد؛ هرچند به نظر می‌رسد او پارسال طوری قرارداد بسته که هر وقت بخواهد، بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد ولی، چون رحمتی با ناراحتی از جمع آبی‌پوشان جدا شد، باید دید حاضر به بازگشت مجدد به این تیم می‌شود یا خیر؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=125973

ثبت نظر

-