چند سؤال درباره انتخاب مظلومی

  • کد خبر : 125861
  • 05 مرداد 1399 - 9:16
چند سؤال درباره انتخاب مظلومی

به گزارش نیوز، آخرین تیم‌هایی که پرویز مظلومی در آن فعالیت می‌کرد، مس کرمان و استقلال تهران بود. ۹۴ از مس به استقلال رفت و ۹۵ برای آخرین بار روی نیمکت استقلال نشست. از سال ۹۵ به این سو مظلومی هیچ پیشنهادی نداشت و باید دید چرا این‌گونه شد و چرا فدراسیون به سراغ مردی رفت که ۴ سال است تیم نداشته؟

پرویز مظلومی سال‌ها در فوتبال ما مربیگری و در تیم‌های مختلف از جمله ابومسلم، صباباتری، صنعت نفت، آلومینیوم هرمزگان، مس کرمان و استقلال تهران و همین‌طور تیم ملی «ب» خدمت کرده است، اما در هیچ مقطعی، سابقه فعالیت و کار برای رده جوانان را نداشته است. آیا این نکته مهم، می‌تواند روی کار مظلومی در تیم ملی جوانان تأثیر منفی بگذارد؟
تجربه نشان داده فدراسیون نگاهی محترمانه به سرمربیان تیم‌های پایه ندارد. در حالی که ویلموتس از ما ۲ میلیون یورو گرفته (حدود ۵۰ میلیارد تومان)، درخواست غرامت ۶ میلیارد یورویی (۱۵۰ میلیارد تومانی) هم کرده و بعید نیست که در پرونده شکایتش موفق شود. جالب است بدانید قرارداد حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید (یک رده پایین‌تر از تیم ملی بزرگسالان) یک درصد ویلموتس پول گرفت آن هم، چون حمید استیلی بود. خیلی دور از ذهن نیست که مبلغ قرارداد پرویز مظلومی از این هم به مراتب پایین‌تر باشد. این نگاه، چه زمانی محترمانه می‌شود؟

در رسانه‌ها خوانده‌ایم حسین کاظمی و محمد نوازی به عنوان دستیاران مظلومی در تیم ملی جوانان معرفی شده‌اند. این سه نفر که هر سه استقلالی هستند. مگر مظلومی سرمربی جوانان استقلال شده که باید هر دو دستیارش استقلالی باشند؟ چرا هر بار که سرمربی به یک رنگ تعلق دارد، کمک‌ها را از همان رنگ انتخاب می‌کند؟ نمی‌گوییم نوازی و کاظمی بد هستند اتفاقاً از خوب‌های فوتبال ما هستند، اما حرف ما چیز دیگری است. می‌گوییم می‌شود یک روزی را ببینیم که رنگ‌ها در تیم ملی با هم درآمیخته شوند؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=125861

ثبت نظر

-