سلاطین درآمد از اینستاگرام در جهان +جدول

  • کد خبر : 125795
  • 05 مرداد 1399 - 8:33
سلاطین درآمد از اینستاگرام در جهان +جدول
سلاطین درآمد از اینستاگرام در جهان +جدول

 نیوز www.news.ir :اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بزرگی است که میلیون ها کاربر فعال در سر تا سر دنیا دارد و این افراد هر روز اقدام به پست کردن و به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای خود می کنند. اما این آپلود تصاویر و ویدیوهای زیاد در این شبکه اجتماعی برای صاحبان اکانت هایی که تعداد فالوور (دنبال کننده) زیاد دارند دارای سود بالایی نیز است.

اگر چه خود اینستاگرام، بابت پست های شما پولی پرداخت نمی کند، اما همیشه افراد و شرکت های تبلیغاتی هستند که پرداخت این مبالغ هنگفت را به عهده بگیرند.

به عبارت دقیق تر، هر گاه یک سلبریتی معروف که دارای فالوورهای بسیاری می باشد، تصویری را در اینستاگرام منتشر می کند که همراه با یک محصول خاص از یک شرکت خاص گرفته شده است، مثل پوشاک، لوازم آرایشی، اتومبیل و یا سایر محصولات، آن شرکت در ازای این تصاویر به وی پول پرداخت می نماید. به این ترتیب افراد می توانند از طریق این روش، پول های بسیار زیادی را به دست آورده و تبدیل به یکی از پر درآمدترین کاربران اینستاگرام گردند.

حالا این سئوال پیش می آید که  چه کسانی بیشترین مبلغ را برای یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام شان دریافت می کنند؟ طی یک تحقیق به این سوال پاسخ داده شده است.

به گزارش Hopper HQ،  دواین جانسون  ملقب به «راک» بازیگر مشهور ۴۸ ساله هالیوود که بیش از ۱۸۷ میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد در رتبه نخست قرار گرفته و برای هر تبلیغ یک میلیون دلار دریافت می کند.  کریستیانو رونالدو  ستاره محبوب یوونتوس که بیش از ۲۲۸ میلیون دنبال کننده دارد، در رده سوم لیست حضور دارد و  نیمار  وینگر مطرح پاری سن ژرمن که بیش از ۱۳۹ میلیون دنبال کننده دارد، در رده دهم این لیست قرار گرفته است.

دواین جانسون

در ادامه سلبریتی هایی که بیشترین درآمد از این شبکه اجتماعی را دارند را ملاحظه می کنید:

چه کسانی بیشترین مبلغ را برای یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام شان دریافت می کنند
# نام درآمد برای هر تبلیغ
۱ دواین جانسون ۱ میلیون دلار
۲ کایلی جنر ۹۸۶ هزار دلار
۳ کریستیانو رونالدو ۸۸۹ هزار دلار
۴ کیم کارداشیان ۸۵۸ هزار دلار
۵ آریانا گرانده ۸۵۳ هزار دلار
۶ سلنا گومز ۸۴۸ هزار دلار
۷ بیانسه ۷۷۰ هزار دلار
۸ جاستین بیبر ۷۴۷ هزار دلار
۹ تیلور سوئیفت ۷۲۲ هزار دلار
۱۰ نیمار ۷۰۴ هزار دلار

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=125795

ثبت نظر

-