استقلالِ مجیدی جنبه گل زدن ندارد!

  • کد خبر : 125733
  • 05 مرداد 1399 - 6:36
استقلالِ مجیدی جنبه گل زدن ندارد!

به گزارش نیوز، مشکلی که کم‌کم به حربه حریفان استقلال برای جبران گل خورده تبدیل شده و حتی با زدن شوت‎های از راه دور هم برای تلافی گل خورده اقدام می‌کنند. به این ۵ مسابقه و دقایقی که شاگردان مجیدی نتوانستند از گل‌شان مراقبت کنند، دقت کنید.
نساجی مازندران؛ ۲ دقیقه
در آخرین دیدار استقلال در دقیقه ۴۰ دروازه نساجی را باز کرد ولی درست ۲ دقیقه بعد در حالی که هنوز تیم تحت تأثیر فضای شاد درون و بیرون زمین سرگرم بود با یک شوت از راه دور گل مساوی را خورد!
فولاد خوزستان؛ ۱۵ دقیقه
در دیدار هفته هفدهم و عقب افتاده لیگ نوزدهم باز هم استقلال گل اول را در دقیقه ۱۲ توسط روزبه چشمی زد ولی درست ۱۵ دقیقه بعد فولادی‌ها گل خورده را تلافی کردند و بازی یک – یک و در پایان با شکست استقلال (۲ بر یک) همراه شد.
پرسپولیس؛ ۵ و ۳۷ دقیقه
شهرآورد حساس برگشت لیگ نوزدهم هم با چنین وضعیتی همراه بود. استقلال در دقیقه ۲۴ توسط مطهری به گل رسید ولی ۵ دقیقه بعد علی علیپور دروازه حسینی را باز کرد و در دقیقه ۵۲ دومین گلش را هم به ثمر رساند ولی در دقیقه ۸۹ و ۳۷ دقیقه بعد باز هم گل خورد تا تاب حفظ گلش را نداشته باشد.
الدحیل؛ ۲ دقیقه
در مراحل گروهی دیدار‌های فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا هم تیم فرهاد مجیدی از این بابت لطمه خورد. دیدار با الدحیل یک – یک شد. استقلال در دقیقه ۵۳ توسط روزبه چشمی به گل رسید ولی درست ۲ دقیقه بعد در دقیقه ۵۵ ادمیلسون جونیور گل تساوی را به ثمر رساند!
استقلال خوزستان؛ ۲ و ۱۱ دقیقه
در اولین دیداری که فرهاد مجیدی هدایت تیم استقلال را پس از وینفرد شفر در دست گرفته بود استقلال با همنام خوزستانی اش دیدار داشت که ایسما در دقیقه ۲۵ گل زد ولی باز هم ۲ دقیقه بعد امیری دروازه استقلال را گشود! علی کریمی هم در دقیقه ۶۸ گل زد ولی بار دیگر خلعتبری ۱۱ دقیقه بعد دروازه استقلال را گشود. گرچه در نهایت استقلال با گل‌های تبریزی (۸۶) و علی کریمی (۹۰) ۴ بر ۲ شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=125733

ثبت نظر

-