درگیری لفظی بی‌سابقه گزارشگر بازی با میثاقی روی آنتن زنده شبکه ۳

  • کد خبر : 124870
  • 04 مرداد 1399 - 12:27
درگیری لفظی بی‌سابقه گزارشگر بازی با میثاقی روی آنتن زنده شبکه ۳

به گزارش نیوز و به نقل از تابناک، اختلاف علنی و جدل کلامی بین صداوسیما مرکز خوزستان با محمدحسین میثاقی مجری برنامه شبکه سه، دقایقی از پخش زنده بازی پرسپولیس در مسجدسلیمان را به خود اختصاص داد.

ماجرا از جایی شروع شد که میثاقی در وقتت استراحت بین دو نیمه، در نقش مدیریتی ظاهر شد و به گزارشگر بازی مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس تذکر داد (اینجا ببینید) که باید گل قهرمانی قرمزها را با هیجان بیشتری گزارش می‌کرد و کیفیت بالاتری در گزارش نشان می‌داد. میثاقی در ادامه به کیفیت تصویربرداری این بازی از لیگ برتر هم ایراد صریح وارد کرد و آن را فاقد استاندارد کیفی لازم دانست.

همین جملات باعث شد تا گزارشگر بازی مسجدسلیمان در دو سه فرصت، جواب این حرف‌ها و انتقادات میثاقی را روی آنتن زنده بدهد و با واژه هایی مثل «گله» یا «اظهار تاسف برای میثاقی» مردم را در جریان اختلاف شدید دو واحد از سازمان عریض و طویل صداوسیما قرار دهد. چیزی که در رسانه‌های حرفه‌ای جهان سابقه ندارد و قطعا باعث برخورد و حتی اخراج هر دو سوی جنجال و خودزنی می‌شود. البته در صداوسیمای دولتی و انحصاری ایران، جای خودانتقادی و پذیرش نقد هم خالی است اما جای اینگونه نقدها روی آنتن زنده نیست.

به نظر می‌رسد میثاقی کم کم پای در کفش مدیران ارشد شبکه سه و حتی صداوسیما می‌کند و اخطاری که باید مدیران ارشد سیما یه مدیران مرکز استانی منتقل کنند، صریحا و مستقیم از زبان مجری جوان و مورد علاقه فروغی جلوی چشم مردم منتشر شد!

واقعیت این است که مراکز استانی صداوسیما، سالهاست که با همان ابزار قدیمی و فضای نامناسب و امکانات نامرغوب در حال ضبط و پخش مسابقات هستند و برگزاری رقابت‌ها زیر نور هم مزید برعلت شده که کیفیت تصاویر به شدت افت کند و شبیه پخش بازی‌های محلی در کشورهای درجه دو و سه آسیایی باشد.

منبع: تابناک

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=124870

ثبت نظر

-