تارتار پس از شکست برابر پرسپولیس: جنگ ما خیلی نابرابر است

  • کد خبر : 124442
  • 04 مرداد 1399 - 0:43
تارتار پس از شکست برابر پرسپولیس: جنگ ما خیلی نابرابر است

تارتار پس از شکست برابر پرسپولیس: جنگ ما خیلی نابرابر است

به گزارش نیوز، مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم و مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم. با وجود اینکه هوادارانمان نمی‌توانستند به ورزشگاه بیایند، از آن‌ها تشکر می‌کنم که با حضور اطراف ورزشگاه، از نفت حمایت کردند. بازی خوب شروع شد و بهتر از حریف کار را شروع کردیم.

وی افزود: پس از دریافت گل در نیمه اول، روحیه تیممان پایین آمد. در نیمه دوم هم کار را خوب آغاز کردیم و با وجود اینکه خوب پیش می‌رفتیم، گل دوم را خوردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره تاثیر غیبت هواداران و گرمای هوا روی عملکرد شاگرانش در دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: بی‌شک گرما روی تیم ما خیلی تاثیر گذاشت. از طرفی، همیشه عادت کرده بودیم با ترس وارد ورزشگاه شویم. تشویق هواداران لرزه به تن حریف می‌انداخت، اما اکنون ورزشگاه خالی است. این مسائل سبب می‌شود مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل بخوریم، زیرا جنگ ما خیلی نابرابر است.

تارتار ادامه داد: اگر قدرت پرسپولیس و نفت را روی کفه ترازو بگذارید، متوجه می‌شوید بازی با چنین تیمی در یک زمینی که حکم ورزشگاه بی‌طرف را دارد، خیلی سخت است. مقابل پرسپولیس اولین بار در خانه شکست خوردیم و به همین دلیل شرمنده هوادارانمان شدیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد داور دیدار با پرسپولیس گفت: مهدوی قضاوت خوبی داشت و مشکلی در داوری ندیدم. فکر می‌کنم صحنه گل دوم پرسپولیس کمی مشکوک به آفساید بود. با این وجود، فکر می‌کنم دفاع ما دچار اشتباه شد و داوری قضاوت خوبی داشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=124442

ثبت نظر

-