اعترافات یک هنرپیشه زن در خیانت به همسرش

  • کد خبر : 124056
  • 03 مرداد 1399 - 15:52
اعترافات یک هنرپیشه زن در خیانت به همسرش
به گزارش نیوز، سلبریتی‌ها در مقیاسی جهانی خیانت پیشه‌اند، مگر در بازه زمانی طولانی خلاف آن ثابت شود. رابطه بحث‌برانگیز «جادا پینکت اسمیت» و ویل اسمیت، همسرش، مدت‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود و رسانه‌های بسیاری از این زن و شوهر سئوال می‌کردند آیا رابطه آنان دچار بحران شده است و هربار این سلبریتی سرشناس هالیوودیسعی می‌کردند روابط خود را عالی نشان دهند. وب سایت تحلیلی خبری سینماناب نوشت:

«جادا پینکت اسمیت»، همسر بازیگر معروف هالیوود آقای ویل اسمیت اعتراف کرد که به همسرش ویل خیانت کرده و با خواننده معروف راپ آگوست آنتونی آلسینا در در رابطه بوده است.

جادا گفت: از چهار سال و نیم پیش با آگوست دوست شدم و واقعاً دوستان خیلی خوبی بودیم، همه چیز از وقتی شروع شد که او فقط یک کمک ساده خواست. او اشاره کرد که رابطه‌اش با آگوست بعد از جدایی از ویل اسمیت بوده‌ است، او می‌گوید: هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم که دوباره به زندگی با همسرم ویل برگردم. او گفت: احساس اندوه و سرخوردگی شدیدی می‌کردم. او افزود که رابطه‌اش با آگوست مدتهاست که تمام شده و سال‌هاست با او حرف نزده‌ است‌. او اشاره کرد که با ویل آشتی کرده و با هم به چیزی رسیده‌اند که به آن می‌گویند: “عشق غیر مشروط”.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=124056

ثبت نظر

-