از شکستن جمجمه گابریل تا قمه‌کشی برای یک طلسم عجیب

  • کد خبر : 123740
  • 03 مرداد 1399 - 9:21
از شکستن جمجمه گابریل تا قمه‌کشی برای یک طلسم عجیب

نیوز/ سعید شاه نظری؛ پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برای ششمین بار در لیگ برتر رودرروی هم قرار می‌گیرند و این در حالی است که سرخپوشان تهرانی تا به حال موفق به شکست این تیم نشدند. برانکو، کالدرون و درخشان سه مربی‌ای بودند که در لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان قرار گرفتند، اما طلسم این تیم باطل نشد و همچنان به پرسپولیس نمی‌بازد. 
شیشه عمر درخشان
حمید درخشان در لیگ چهاردهم از هفته هشتم برابر همین نفت مسجد سلیمان سرمربی پرسپولیس شد و در بازی برگشت بعد از تساوی مقابل همین تیم از سمتش استعفا کرد.
شاهکار مرحوم نوروزی
هادی نوروزی در اولین بازی دو تیم روی نیمکت نشسته بود و دقیقه ۵۶ وارد زمین شد و پشت ضربه آزاد ایستاد. مرحوم نوروزی با اولین لمس توپش موفق به گلزنی شد و بازی را در همان دقیقه ابتدایی حضورش در میدان به تساوی کشاند.
دعوای سوشا و استعفای درخشان
سوشا مکانی از همان ابتدای حضورش در پرسپولیس حاشیه‌ساز بود. او عامل اصلی رفتن درخشان بود و با سرمربی تیم در لابی هتل دعوا کرد تا درخشان بعد از بازی برگشت با نفت مسجد سلیمان استعفا کند.
جمجمه گابریل
برخورد پادوانی و آرمین سهرابیان شاید پادو را برای همیشه از فوتبال دور کرد، اما برخورد گابریل دردناک‌تر بود. جمجمه شکسته و پیشانی فرو رفته اش از جلوی چشم کسی کنار نمی‌رود. البته گابریل در امارات فوتبال بازی می‌کند و طلبش را هم بالاخره از پرسپولیس گرفت.
سه فصل غیبت
نفت مسجد سلیمان صعود آسانسوری به لیگ برتر داشت و بعد از اولین تجربه حضورش در لیگ برتر به لیگ آزادگان بازگشت تا در لیگ‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم خبری از بازی‌های این تیم برابر پرسپولیس نباشد.
قمه‌کشی!
ما به عنوان یک روزنامه‌نگار اجازه بردن حتی روزنامه و خودکار را هم به ورزشگاه نداریم و خیلی وقت‌ها باید کلی توضیح در مورد همراه داشتن این وسایل به مأموران بدهیم و خیلی وقت‌ها هم موفق به بردن این وسایل به ورزشگاه نمی‌شویم ولی تماشاگران نفت مسجد سلیمان در بازی رفت فصل گذشته رقابت‌ها با قمه آمدند و قمه‌کشی هم کردند که عکس‌های آن منتشر شد.
زمین ناموار
زمین ناهموار ورزشگاه مسجد سلیمان سوژه اصلی بازی برگشت فصل قبل دو تیم بود. همه بازیکنان پرسپولیس در مورد آن مصاحبه کردند و سروش رفیعی هم در این باره گفت‌: «در این زمین یک پاس تک‌ضرب هم نمی‌شود انداخت و بازی صفر- صفر با این چمن اصلاً عجیب نیست.» یکی دیگر از نکات این بازی قرار گرفتن کمال کامیابی‌نیا برای اولین بار در قلب خط دفاع بود که اجازه گلزنی به بازیکنان حریف را نداد.
اولین باخت پرسپولیس
نیم‌فصل اول بازی‌های لیگ نوزدهم نفت با هدایت تارتار پرسپولیس را شکست داد و اولین بردش را برابر سرخپوشان تهرانی بعد از ۴ تساوی متوالی کسب کرد.
یحیی آماده طلسم‌شکنی
سرمربی پرسپولیس امروز هدفش پایان دادن به طلسم نفت است. یحیی که برای برد این تیم برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته از زمان حضورش دو بازی دوستانه با این تیم تدارک دید و بعد از تساوی در تعطیلات نیم‌فصل، بالاخره در تعطیلات کرونایی توانست نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

نتایج دو تیم در تاریخ لیگ برتر
لیگ چهاردهم
پرسپولیس یک- نفت مسجد سلیمان یک
نفت مسجد سلیمان ۲- پرسپولیس ۲
لیگ هجدهم
پرسپولیس صفر- نفت مسجد سلیمان صفر
نفت مسجد سلیمان صفر- پرسپولیس صفر
لیگ نوزدهم
پرسپولیس صفر- نفت مسجد سلیمان یک
نفت مسجد سلیمان؟ – پرسپولیس؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=123740

ثبت نظر

-