الهامی: از داوری کیف کردم!

  • کد خبر : 123589
  • 03 مرداد 1399 - 1:09
الهامی: از داوری کیف کردم!

به گزارش نیوز، ساکت الهامی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل شهر خودرو در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم که بعد از یک سال به شهر امام رضا (ع)، شهر خوبی‌ها آمده‌ام. درباره تیم شهر خورد باید بگویم که خوشحالم یک مربی جوان و کاربلد به تیم شهر خودرو پیوسته است. خسته نباشید ویژه‌ای هم خدمت دوست خوبم آقای سرآسیایی می‌گویم که سالیان سال در تیم شهر خودرو زحمت کشید و در ادامه راه برای سهراب بختیاری‌زاده، آرزوی موفقیت دارم، چرا که می‌دانم پتانسیل خوبی دارد و این مربیان جوان، آینده فوتبال ما هستند.

وی افزود: ما در وهله اول به دنبال این بودیم که حتماً با امتیاز زمین بازی را ترک کنیم و سپس به دنبال پیروزی باشیم. به هدف اول‌مان رسیدیم، اما فشار بازی مقابل سپاهان، تاثیر زیادی روی بازیکنان گذاشته بود. اکنون باید مربیان با جدول رده‌بندی بازی کنند و یک امتیاز بازی امروز در ادامه راه برای ما خیلی مفید خواهد بود.

الهامی ادامه داد: از عملکرد بازیکنان تیمم خیلی راضی‌ام، چون با توجه به خستگی که داشتند، با تمام وجود بازی کردند و امیدوارم به هدف کسب سهمیه که از همان روز اول داشتیم، برسیم و دل مردم خوب آذربایجان و هواداران تراکتور را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در نیمه اول برتر از حریف‌مان بودیم، اما در نیمه دوم بازی متعادل شد و هر دو تیم ترس از گل خوردن داشتند. امتیاز دادن به رقیب در مقطع کنونی، یعنی خارج شدن از کورس رقابت‌ها و این کار را سخت می‌کند و به همین دلیل، هر دو تیم در وهله اول به دنبال گل نخوردن بودند تا بعد از آن به گل برسند.

وی درباره شناخت از شرایط تیم شهر خودرو و اینکه انتظار تقدیر از خودش در مشهد را داشته است، تصریح کرد: ما اگر از سهراب بختیاری‌زاده و شهر خودرو بیشتر شناخت نداشتیم، کمتر هم نداشتیم. مصطفی صداقت دستیار من، شناخت زیادی از حریف داشت و این شناخت به ما کمک زیادی کرد، اما با آمدن سهراب بختیاری‌زاده، شکل تیمی شهر خودرو عوض شده است. قطعاً هر مربی، فلسفه خاص خودش را دارد. من توقعی نداشتم که در مشهد از من تقدیر شود. من همین که بازیکنان شهر خودرو را دیدم برای من تقدیر بود و احتیاج به این نداشتم تا برای من گل بیاورند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم تراکتور فوتبال خوبی به ویژه در نیمه دوم به نمایش نگذاشت، خاطرنشان کرد: الان شرایط به گونه‌ای است که تیم‌ها با شرایط جدول جلو می‌روند. بازیکنان ما از نظر بدنی در بازی با سپاهان تخلیه شده بودند و خوب نتوانستیم ریکاوری کنیم. ما از نظر نفرات جزو تیم‌هایی هستیم که کمترین تغییر را در ترکیب تیم داشتیم. نبود اشکان (دژاگه) و آماده نبودن مسعود شجاعی دست‌مان را خالی کرده بود، ولی بازیکنانی هم که بازی کردند از جان مایه گذاشتند. وقتی تیم‌های دوم، چهارم و پنجم جدول با هم بازی دارند، بازی‌هایی سختی است و در ادامه راه مشخص می‌شود که تیم‌ها چقدر به هم نزدیک خواهند شد و به خاطر همین مجبور بودیم طوری عمل کنیم که از قافله عقب نمانیم. اینجا جا دارد که از اعضای تیم داوری تشکر کنم که بسیار عالی قضاوت کردند و من کیف کردم. ان‌شاءالله که همین‌طور موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که پروتکل‌های بهداشتی چقدر رعایت می‌شود، گفت: هیچ‌کس پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعایت نمی‌کند. مسائل بهداشتی فردی را مثل زدن ماسک و دست کردن دستکش رعایت می‌کنند، ولی پروتکل‌های کامل بهداشتی به هیچ وجه رعایت نمی‌شود. خیلی‌ها هم مثل خود من همان ماسک را هم نمی‌زنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=123589

ثبت نظر

-