پورموسوی: قانون می‌گوید بازی با استقلال باید ۳ بر صفر شود

  • کد خبر : 123579
  • 03 مرداد 1399 - 0:57
پورموسوی: قانون می‌گوید بازی با استقلال باید ۳ بر صفر شود

به گزارش نیوز، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: اینکه در بازی رو در رو با پیکان بازنده نبودیم، خدا را شکر می‌کنیم و علی‌رغم میل باطنی‌مان فکر می‌کنم که این یک امتیاز هم به نفع ما بود. جا دارد از تیم پیکان و کادر فنی‌اش نیز تشکر کنم که همه تلاش کردند که یک بازی خوب برگزار شود. فکر می‌کنم فشردگی مسابقات، شرایط جوی و بادی که می‌وزید، بازی را خراب کرد. همچنین خستگی بازیکنان ما از دیدار قبل هم مشهود بود که امروز در نیمه اول خودشان نبودند، اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و فرصت گل هم داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که «به‌نظر می‌رسد پارس جنوبی در این بازی برای تساوی به میدان رفته بود» گفت: این درست نیست، چرا که ما چهار تعویض هجومی داشتیم و سه مهاجم به میدان فرستادیم. کسی که می‌خواهد تیمش تدافعی بازی کند، مهاجم به زمین نمی‌فرستد، بلکه مدافع به زمین می‌برد یا حداقل هافبک‌ به ترکیبش اضافه می‌کند. به نظرم وزش باد و خستگی بازیکنان در روند این بازی تاثیر داشت. ما به بازیکنانم در بین دو نیمه گفتم که باید به سه امتیاز برگردند. ناگفته نماند که تیم پیکان تیم بزرگی است و شرایط خیلی حساسی دارد. حریف هم امروز انرژی گذاشت و بازی آسانی نبود. تقریباً می‌توانم بگویم که یک فینال بود، هم برای ما و هم برای پیکان. همین که توانستیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم، خوب است. به قول معروف «لنگه کفش در بیان نعمت است».

سرمربی پارس جنوبی درباره مشخص شدن بازی معوقه تیمش و اینکه هنوز رای کمیته استیناف اعلام نشده است، گفت: ما الان با هماهنگی که با بازیکنان و کادر فنی داشتیم، این بود که تیم را تعطیل کردیم، به دلیل اینکه بازی بعدی‌مان روز ۱۱ مرداد مقابل شاهین بوشهر است. به تیم استراحت دادیم، چون بازیکنان نیاز به استراحت دارند و طبق قانون، کمیته استیناف به ما فرصت داده که تا ۵ مرداد مدارک را ارائه بدهیم. هر چند که خودمان می‌دانیم که اگر قانون رعایت شود، این بازی با استقلال ۳ بر صفر اعلام خواهد شد. مطمئناً تیم ما از فردا به استراحت می‌رود تا خود را آماده دیدار با شاهین بوشهر کند. هیچ برنامه‌ای برای بازی روز دوشنبه که اعلام شده با استقلال است، نداریم.

پورموسوی درباره ادامه لیگ برتر عنوان کرد: فاصله‌ای که تا بازی با شاهین وجود دارد، به ما کمک می‌کند که بازیکنان بهتر و سریعتر ریکاوری کنند، چون آنها واقعاً خسته هستند. ما مصدومیت‌های زیادی داشتیم که آنها با شرایطی که همه می‌دانند، به قول معروف معرفتی بازی می‌کنند، اما جای شکرش باقی است که مسئولان شهر نسبت به تیم خوش‌بین شده‌اند و حمایت می‌کنند و بازیکنان نیز این مسئله را لمس کرده‌اند. هم در بازی با سپاهان، هم شهر خودرو و هم دیدار امروز، بازیکنان با حداکثر انرژی بازی کردند. درست است که امروز پیروز نشدیم، اما هیچکسی کم‌کاری نکرد.

وی درباره عدم رویارویی با استقلال و فاصله دیدار با شاهین بوشهر گفت: در نشست خبری روز گذشته نیز گفتم که سازمان لیگ بدترین زمان ممکن را انتخاب کرد، هرچند که معتقدیم نتیجه بازی با استقلال باید اعلام شود، اما باز هم با توجه به اینکه برنامه هفته بیست و هفتم اعلام شده بود، بازی معوقه باید بعد از این هفته برگزار شود، نه اینکه در این فشار برگزار شود. الان یک زمان برای استراحت است که همه تیم‌ها باید از آن استفاده کنند، به ویژه تیم پارس جنوبی که مصدومان زیادی داشته و ما تلاش می‌کنیم که مصدومان را به بازی برسانیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=123579

ثبت نظر

-