فکری: موهای سرم در استقلال سفید شده است

  • کد خبر : 123551
  • 03 مرداد 1399 - 0:06
فکری: موهای سرم در استقلال سفید شده است

به گزارش نیوز، محمود فکری پس از تساوی یک – یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: جا دارد به تک تک بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم، چون یک بازی خوب دیگر را با جان و دل انجام دادند. ما توانستیم هم در نیمه اول و هم در دوم برنامه‌هایی را که به بازیکنان داده بودیم؛ پیاده کنیم و تقریباً فرصتی آنچنانی به استقلال ندادیم. البته یکسری فرصت‌هایی داشتند که درخشش علیرضا حقیقی باعث شد که دروازه‌مان بسته بماند.

وی با بیان اینکه «توانستیم در مجموع یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.»،‌ در مورد مسائل داوری دیدار استقلال – نساجی گفت: مسئله داوری را به کارشناسان داوری محول می‌کنیم، چون روی برخی صحنه‌ها هم ما و هم استقلالی‌ها اعتراض داشتند. خوشبختانه دوربین‌های زیادی در ورزشگاه هستند و صحنه‌های بازی را نشان می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره اظهارات روز گذشته‌اش که گفته بود از هر نتیجه این بازی خوشحال خواهد بود، خاطرنشان کرد: موهای سفیدی که روی سر و صورتم می‌‌بینید، در استقلال سفید شده است. طرفداران نساجی باید به من حق بدهند، چون با استقلال خاطره دارم و جوانی‌ام را در این تیم گذرانده‌ام. اولین بازی‌ام با استقلال را مقابل نساجی انجام دادم و صحنه‌ اشک‌هایم ثبت شده است. طرفداران نساجی حق بدهند، چون گوشه دل‌مان استقلال را دوست داریم. از هواداران خواهش می‌کنم بازیچه یکسری از دوستان نشوند، چون بعد از مصاحبه روز گذشته من یکسری افراد سوءاستفاده کرده و تمرکز بازیکنان را به‌هم زدند. این دوستان دنبال این هستند که نساجی نتیجه نگیرد. هواداران باهوش باشند و بدانند تا آخرین لحظه برای سربلندی نساجی تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم برای طرفداران نساجی روزهای خوبی را رقم بزنیم.

فکری در پایان گفت: نتیجه بازی برای ما خوب بود، اما فکر کنم برای استقلال راضی‌کننده نبود. امیدوارم هم استقلال و هم نساجی در ادامه بازی‌های لیگ امتیازات کامل را بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=123551

ثبت نظر

-