۳۵ هزار بسته لوازم خانگی به زوج‌های جوان با قیمت مناسب ارائه می شود

  • کد خبر : 123183
  • 02 مرداد 1399 - 15:00
به گزارش نیوز،

کامران کارگر سرپرست دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت از ارائه ۳۵ هزار بسته لوازم خانگی شامل پنج قلم کالا در قالب بسته حمایتی به زوج‌ های جوان از مرداد ماه سال جاری خبر داد.

اخبار اقتصادی- کارگر در گفتگو با برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: بنا بر تاکیدات سرپرست وزارت صمت مبنی بر ضرورت حمایت از زوج‌ های جوان در قالب عرضه بدون واسطه اقلام اصلی لوازم خانگی با قیمت مناسب، ستاد تنظیم بازار در نود و ششمین جلسه خود تصمیم گرفت با همکاری تولیدکنندگان توانمند صنعت لوازم خانگی کشور پنج قلم لوازم خانگی پر مصرف با برند مشخص و با نرخ اقتصادی را در قالب بسته حمایتی در اختیار زوج‌ های جوان کشور که تحت حمایت سازمان‌هایی مثل بهزیستی، کمیته امداد، صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری، تعاونی های کارگری و کارمندی هستند، قرار گیرد.

وی اظهارداشت: این ۳۵ هزار بسته شامل ۵ قلم کالای اساسی از قبیل تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و یخچال با قیمت مناسب حدود ۹ میلیون تومان از مرداد ماه سال جاری تا پایان سال به تفکیک بر اساس زمان و تاریخ ازدواج شان و تائیدیه سازمان های مربوطه در اختیار مزدوجین قرار خواهد گرفت.

سرپرست دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: باتوجه به اینکه قیمت این کالاها معیشتی است باید کد ملی و آدرس پستی مزدوج در زمان نصب با اطلاعات ثبت نامی تطابق داشته باشد.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد فهرست افراد مشمول با ترتیبات تعیین شده به این وزارتخانه ارائه تا در قالب تفاهم نامه موجود با شرکت های تولید لوازم خانگی اقلام مورد نیاز افراد تامین شود.

وی ادامه داد: این اقلام طبق توافقی که با واحدهای تولیدی صورت گرفته باید بادوام، با کیفیت، با قیمت تمام شده و با حداقل سود به زوج ‌های جوان عرضه شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=123183

ثبت نظر

-