پلمپ ۲۵ واحد متخلف بهداشتی در گناباد و بجستان





به گزارش نیوز،  جواد صادقی‌نسب با بیان اینکه در همین مدت، ۹ مکان عمومی در این شهرستان‌ها، پلمپ شد، افزود: علاوه بر این، ۳۲ مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و ۹ مکان عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۳ هزار و ۶۹۵ مورد بازدید مشترک توسط کارشناسان بهداشت محیط با کارشناسان سایر دستگاه‌ها انجام شد، افزود: علاوه بر این‌ها، تعداد ۴۹۸۷ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و ۳۴۱۶ مورد بازدید از اماکن عمومی توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با بیان اینکه ۱۰۹۳ مورد گندزدایی محیطی منازل و اماکن عمومی در راستای مقابله با کرونا انجام شده است، تصریح کرد: ۵۶ مورد نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد و ۸۷۳ مورد مراجعه حضوری و آموزش خانواده‌های دارای فرد کرونا مثبت، از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت است.

حسن مردانی افزود: ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، بانک‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و تربیتی، اماکن متبرکه، مساجد، پاساژها، مراکز پلیس +۱۰، پیشخوان‌های دولت، پایانه مسافربری برون شهری، آرامستان‌ها و مراکز خدمات بیمه از جمله واحدها و مراکزی است که در این مدت، مورد بازرسی قرار گرفته است.




آیا این خبر مفید بود؟