اعلام آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی

  • کد خبر : 155797
  • 30 مرداد 1399 - 15:19
اعلام آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی
به گزارش نیوز،

امید علی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اتمام زمان تسلیم  اظهارنامه مالیاتی اظهار کرد:  آخرین مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی طبق تصمیم سران قوا تعیین شده است و به هیچ وجه امکان تمدید آن وجود ندارد.

اخبار اقتصادی- او افزود: طبق آخرین هماهنگی ها شنبه آینده ( ۹۹/۶/۱) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است و تاکید موکد می شود که مودیان مشمول از این فرصت طلایی ۳ روزه استفاده کنند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد:  مودیان مالیاتی می توانند به راحت ترین شکل ممکن و به صورت الکترونیکی بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به تسلیم اظهارنامه های خود اقدام کنند. در صورت عدم استفاده از این فرصت طلایی جرائم بسیار سنگین غیر قابل بخشودگی برای مودیان بد حساب  اعمال خواهد شد.

گفتنی است، هرساله مودیان مالیاتی در بازه زمانی یک ماهه تیر تا مرداد نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام می کردند اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه کسب و کارها این مدت زمان به تعویق افتاده و به بازه زمانی مرداد تا شهریور ماه منتقل شده است.

با توجه به اینکه امسال ۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت مقرر قانونی برای ارایه ا ظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل، مصادف با روز تعطیل (جمعه) است، لذا براساس قانون، روز شنبه یکم شهریور ماه، آخرین مهلت قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155797

برچسب ها

ثبت نظر

-