بزرگترین سد راه سردار و ناپولی؛ آقای الکساندر!

  • کد خبر : 122985
  • 02 مرداد 1399 - 11:15
بزرگترین سد راه سردار و ناپولی؛ آقای الکساندر!
به گزارش نیوز، ماجراهای سردار آزمون، باشگاه زنیت و تیم ناپولی که خبرنگاران خارجی ادعا می کنند خیلی سخت به دنبال سردار است تمام شدنی نیست. هر روز یک خبر، یک غوغای رسانه ای و یک مطلب درباره آزمون عنوان می شود.
امروز اما در اتفاقی قابل بحث، رئیس باشگاه زنیت روسیه اعلام کرد که حاضر به مذاکره برای فروش سردار آزمون نیست. الکساندر مدودف می‌گوید؛ «باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ تصمیمی برای مذاکره با تیم‌های خواهان سردار آزمون در نقل‌وانتقال‌های تابستانی ندارد.»
عجیب است آقای الکساندر چنین تصمیمی در مورد سردار گرفته! چرا که مدت هاست در این باره خبرهایی شنیده می شود؛ حتی رسانه های روس هم بارها تیترهای خبری و گزارشی خود را به همین مورد اختصاص داده اند.
رئیس باشگاه زنیت که ظاهرا از تصمیمش برگشته بار دیگر با قاطعیت تاکید می کند؛ «برای فروش سردار آزمون مذاکره نمی‌کنیم. ارزش مالی این بازیکن در حال رشد است. این بدان معنی است که قیمت سردار آزمون در بازار نقل‌وانتقال‌های بازیکنان فوتبال هنوز به سقفش نرسید.»
بزرگترین سد راه سردار و ناپولی؛ آقای الکساندر!
سردار آزمون با به ثمر رساندن ۱۷ گل و دادن ۷ پاس گل عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه را به طور مشترک با آرتم جیوبا، دیگر مهاجم زنیت کسب کرد.
 الکساندر مدودف که همین مساله برایش یک سورپرایز بوده (و باعث می شود بیشتر روی سودی که از محل معامله سردار نصیب زنیت می شود چانه بزند) می گوید: «کسب عنوان آقای گلی توسط سردار آزمون یک اتفاق دلچسب شخصی است. چنین دستاوردی در صورت عدم نمایش بازی‌ها و نتایج خوب زنیت در فصل جاری امکان‌پذیر نبود. این یک رویداد استثنایی است که ۲ بازیکن یک تیم عنوان آقای گلی را به دست می‌آورند. با به پایان رساندن لیگ برتر روسیه و سپس فینال جام حذفی برای ساخت تیم زنیت در فصل آینده مصمم می‌شویم.»
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=122985

ثبت نظر

-