تبریک بارسا به رئال‌مادرید باید الگوی رقیبان پرسپولیس باشد

  • کد خبر : 122689
  • 02 مرداد 1399 - 3:35
تبریک بارسا به رئال‌مادرید باید الگوی رقیبان پرسپولیس باشد

به گزارش نیوز، «وزیر چه‌کاره است که بخواهد کاری کند؟ وقتی بازیکن در زمین راه می‌رود یا موقعیت از دست می‌دهد، چه ربطی به وزیر دارد؟ هر سال چقدر امتیاز به راحتی از دست دادیم و چوبش را خوردیم؟ فصل جاری و فصل گذشته استقلال باید قهرمان می‌شد، اما اشتباهات زیادی می‌کنیم و امتیازات زیادی از دست می‌دهیم. این وسط وزیر ورزش چه‌کاره است؟» این تازه‌ترین اظهارات شاهرخ بیانی است که مورد توجه مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت پرسپولیس هم قرار گرفته است. 

قهرمانی پرسپولیس را حالا باید تبریک گفت؟
همه باید تبریک بگویند. کاش رفتار باشگاه بارسلونا الگوی برخی رقیبان پرسپولیس شود. تیم بارسا بلافاصله پس از قهرمانی رئال‌مادرید این قهرمانی را به صورت رسمی تبریک گفت. امیدوارم دوستان در فوتبال کشورمان هم از این حرکات ارزشمند یاد بگیرند.

شاهرخ بیانی هم نسبت به اظهارات برخی‌ها مبنی بر دخالت وزیر ورزش در قهرمانی پرسپولیس انتقاد کرد و گفت وقتی بازیکن در زمین راه می‌رود یا موقعیت خراب می‌کند، چه ربطی به وزیر ورزش دارد؟!
شاهرخ بیانی بازیکن بزرگی بوده است و به همین خاطر می‌داند چه بگوید. او فوتبالی حرف می‌زند و برای ناکامی تیم محبوبش بهانه‌تراشی نمی‌کند. حرف من هم همین است. ما همزمانی که بازی می‌کردیم، می‌بردیم یا می‌باختیم. ما جام می‌گرفتیم یا استقلال، اما از این حرف‌ها نبود. به هم احترام می‌گذاشتیم.

به نظر شما نزدیک‌ترین رقیب پرسپولیس کدام تیم است؟
سپاهان و استقلال به نظرم خطرناک‌تر از تراکتور هستند. البته این تیم‌ها همراه شهرخودرو مشهد و فولاد خوزستان برای دومی می‌جنگند.

به نظر شما قهرمانی پرسپولیس در مسجدسلیمان قطعی می‌شود؟
قهرمانی پرسپولیس همین الان هم قطعی است. پرسپولیس ۵ بازی دیگر پیش‌رو دارد و یک امتیاز هم بگیرد، قهرمان است. تازه تراکتور هم باید هر ۵ بازی بعدی خود را ببرد و پرسپولیس همه را ببازد که قهرمان شود که به نظرم احتمالش صفردرصد است.

به نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری چه کسی بوده است؟
همه بازیکنان برای من و پرسپولیسی‌ها ارزشمند هستند، اما شاید، چون شجاع خلیل زاده هم‌پستی من است، او را دوست دارم. بقیه بچه‌ها از علیرضا بیرانوند، رادوشویچ و سیدجلال بگیرید تا کمال، احمد و وحید و علیپور و خلاصه آنکه همه خوب بودند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=122689

ثبت نظر

-