زمان همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشاغل کِی می رسد؟

  • کد خبر : 122097
  • 01 مرداد 1399 - 15:12
زمان همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشاغل کِی می رسد؟
به گزارش نیوز،

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه صبح چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز هیئت وزیران دوباره آقای رئیس جمهوری بر لزوم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عزیز با شاغلین تاکید کردند و ان شاءالله از ابتدای مهر این همسان سازی اجرایی خواهد شد.

اخبار اقتصادی– وی با بیان اینکه همسان سازی حقوق‌ها بر اساس جدولی که تهیه شده انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شخصیت‌های با تجربه بازنشسته می‌توانستند در این زمینه به ما کمک فکری بدهند از آن‌ها به عنوان مشاوره و همفکری دعوت کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله از اول مهر ماه اصلاح احکام را اجرایی خواهیم کرد بنابرای همسان سازی در حد ۹۰ درصد حقوق شاغلین برای بازنشستگان انجام خواهد شد؛ بنابراین این ماه‌های مرداد و شهریور روز‌های سختی برای سازمان برنامه و بودجه خواهد بود تا بتوانند اعتبارات لازم برای همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان را تامین کند.

نوبخت تاکید کرد: با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از ابتدای مهر ماه در پایان این ماه افزایش حقوق بازنشستگان با افتخار اعمال خواهد شد چرا که ما بازنشستگان را انسان‌های شریفی می‌دانیم که جوانی و سلامت خود را برای خدمت به مردم و کشور عرضه کردند و امروز ما باید پاداش احسان بازنشستگان عزیز را با احسان بدهیم.

وی افزود: همچنین از فاصله ماه جاری تا ماه آتی اقدام دیگری از سوی سازمان برنامه و بودجه باید انجام شود به گونه‌ای که پیش از فرا رسیدن مهرماه پاداش بازنشستگی همه افرادی که در سال ۹۸ بازنشسته شدند و ما نتوانستیم پاداش آن‌ها را پرداخت کنیم، پرداخت کنیم. در این فاصله اقدام دیگری برای آنچه که به عنوان مطالبات ایثارگران و به ویژه کادر درمانی و پرستاران گرانقدر مطرح است را باید نهایی کنیم و بر خود فرض می‌دانیم که در این زمینه نیز اقداماتی انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=122097

ثبت نظر

-