کریم باید یکی را انتخاب کند؛ تیم ملی یا پرسپولیس

  • کد خبر : 121706
  • 01 مرداد 1399 - 9:16
کریم باید یکی را انتخاب کند؛ تیم ملی یا پرسپولیس

به گزارش نیوز،تمرینات تیم ملی به زودی برای بازی با سوریه آغاز می‌شود. این بازی ۱۳ شهریور در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و تیم ملی بعد از این بازی برای دیدار با ازبکستان راهی تاشکند می‌شود. آن بازی ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

با شروع تمرینات تیم ملی، کریم باقری باید از اردوی پرسپولیس جدا و در اردوی تیم ملی حاضر شود. فدراسیون فوتبال روی حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی حساب باز کرده است. با توجه به ترافیک کار در تیم ملی، کریم باید از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کند. کریم یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و قرارداد او فصل آینده با تیم باشگاهی ۱٫۲ میلیارد تومان است. کریم باقری با محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت کرد و قرار شد قرارداد همکاری او با تیم ملی تنظیم شود و در اختیارش قرار گیرد.

هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص مبلغ قرارداد کریم باقری اظهار نظر خواهد کرد، اما بعید است دستمزدی که فدراسیون فوتبال برای کریم در نظر می‌گیرد، نزدیک به دستمزدش از باشگاه پرسپولیس باشد. بیشترین دستمزدی که فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر به مربیان ایرانی پیشنهاد داده بود ۵۰۰ میلیون تومان و به فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید بود. هر چند این حضور تداوم نداشت و در ادامه مجیدی جای خود را به حمید استیلی داد.

کریم باقری خواهان حضور توأمان در اردوی تیم ملی و پرسپولیس شده؛ به خصوص که اردوی تیم ملی زمانی برگزار می‌شود که بازی‌های لیگ برتر تعطیل است، اما فدراسیون فوتبال مخالف این شیوه و بر این باور است اگر به کریم باقری اجازه حضور همزمان در اردوی تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را بدهد، دیگر مربیان تیم‌های ملی هم خواهان فعالیت در تیم‌های باشگاهی می‌شوند.

فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری در این زمینه را به کریم باقری محول کرده است. فدراسیون امیدوار است کریم در اردوی تیم ملی حاضر شود و به خاطر تیم ملی، قید حضور در اردوی سرخ‌ها را بزند. در نهایت به نظر می‌رسد مبلغ مالی که فدراسیون فوتبال برای قرارداد به کریم باقری پیشنهاد می‌دهد، در تصمیم‌گیری او دخیل است. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت کریم باقری باید تابوشکنی کرده و به مربی ایرانی همانند مربی خارجی نگاه کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=121706

ثبت نظر

-