کار پرسپولیس برای حفظ ستاره لیگ سخت‌تر شد

  • کد خبر : 121646
  • 01 مرداد 1399 - 7:57
کار پرسپولیس برای حفظ ستاره لیگ سخت‌تر شد

به گزارش نیوز، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس مشعوف از پیروزی بزرگ تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: «این باعث افتخار است که پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است و ما همیشه قدردان این بازیکنان و همچنین کادر فنی خواهیم بود. از آقای گل‌محمدی ممنونم که از وقتی آمده بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفته؛ مطمئناً برنامه ما حفظ اسکلت این تیم برای فصل بعد است و فعلاً هم به غیر از علیرضا بیرانوند عزیز که لژیونر شد، هیچ بازیکن دیگری قرار نیست جدا شود.»
سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی وعده حفظ بازیکنان فعلی تیم را می‌دهد که حداقل ۲ بازیکن کلیدی تلویحاً اعلام جدایی کرده‌اند. اولی بشار رسن است؛ هافبک عراقی که فقط وعده و وعید شنیده و هنوز نتوانسته به اندازه سایر بازیکنان دریافتی داشته باشد. اما مورد دوم از اولی هم جالب‌تر است؛ در این فصل از مهدی ترابی می‌توان به عنوان نگین پرسپولیس و ستاره این تیم یاد کرد. او با وجود بازی در پست هافبک و وینگر چپ توانسته ۱۰ گل برای تیمش بزند و ۵ پاس گل هم به همبازیانش بدهد. شماره ۹ پرسپولیس به تنهایی ۵ گل ۳ امتیازی زده که در نوع خود خیره‌کننده و بی‌نظیر است. آیا پرسپولیسی‌ها قادرند این ستاره کلیدی را برای فصل آینده حفظ کنند؟
شنیدیم یکی از تیم‌های مطرح قطری عملکرد این هافبک ملی‌پوش را در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا رصد کرده و حالا به مشتری پروپا قرص این بازیکن تبدیل شده است. تیم قطری حاضر است برای خرید مهدی ترابی رقمی معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار هزینه کند. رقمی که ۲۵ درصد آن طبق قرارداد مهدی ترابی و پرسپولیس به باشگاه ایرانی می‌رسد. یعنی ۹۰۰ هزار دلار برای خود ترابی که به قیمت فعلی دلار در تهران می‌شود رقمی حدود ۲۵ میلیارد تومان که گذشتن از آن در این وانفسای روزگار کار بس دشواری است. مگر پرسپولیس چقدر می‌تواند به مهدی ترابی پرداخت کند؟ شاید در بهترین حالت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۴ میلیارد تومان باشد، اما ۴ میلیارد تومان کجا و ۲۵ میلیارد تومان (شاید هم خیلی بیشتر!) کجا؟!
مهدی ترابی تنها بازیکن پرسپولیس است که علاوه بر لیگ ستارگان قطر از کشور بلژیک هم پیشنهاد دارد و حفظ او بسیار سخت است. این هافبک تکنیکی و مؤثر تابستان سال گذشته هم از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد خوبی داشت ولی ترجیح داد با اضافه کردن بند فسخ قرارداد در پرسپولیس بماند، اما باید منتظر ماند و دید با رشد صعودی دلار باز هم در تیم فعلی اش می‌ماند یا اینکه…؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=121646

ثبت نظر

-