پرواز طلا به سقف ۱۰۷ ماهه

  • کد خبر : 121420
  • 01 مرداد 1399 - 0:51
پرواز طلا به سقف ۱۰۷ ماهه

پرواز طلا به سقف 107 ماهه

نیوز: ​قیمت طلا که در روز های گذشته با نوسانات زیاد و عدم تمایل به رشد همراه بود از صبح امروز یک روند افزایشی را شروع کرده و در عصر امروز به رکورد جدیدی دست پیدا کرد.

به گزارش نیوز، به نقل از سایت طلا؛ پس از دستیابی طلا به سطح ۱۸۰۰ دلار در چند هفته گذشته قیمت طلا دچار نوسنانات شدیدی شده و حتی چند بار دچار کاهش قیمت شد. که مهم ترین دلیل آن را می توان کاهش تقاضا برای خرید طلای بالای ۱۸۰۰ دلار دانست.

با شروع امروز طلا ابتدا قدم هایی را با احتیاط برداشته و سطح ۱۸۲۰ دلار را شکست که یک مقاومت کلیدی برای آن به حساب می آمد. سپس شروع به رشدی با اقتدار نموده و تا ۱۸۴۰ دلار رسید. هم اکنون هر انس طلای جهانی ۱۸۳۵ دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته افزایش بیش از یک درصدی را نشان می دهد.

 

مهم ترین دلیل این افزایش قیمت را می توان تصویب یک بسته بزرگ حمایتی توسط اروپا دانست که یک دورنمای تورمی را به اقتصاد جهان می دهد. به علاوه به نظر می رسد احساسات ناشی از خوشبینی ها نسبت به تولید واکسن کرونا نیز در میان سرمایه گذاران فروکش کرده است.

با این افزایش قیمت هم اکنون راه طلا برای رسیدن به قیمت های بالای ۱۸۵۰ دلار و ۱۹۰۰ دلار باز شده است که می تواند لحظات فوق العاده هیجان انگیزی در بازار طلا به وجود بیاورد.


این مطلب برایم مفید است




۷


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=121420

ثبت نظر

-