سایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت خبر حضورم در تیم ملی را رد کند!

  • کد خبر : 120836
  • 31 تیر 1399 - 13:48
سایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت خبر حضورم در تیم ملی را رد کند!

به گزارش نیوز، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی شهرخودرو درخصوص اینکه انتخابش به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو باعث تعجب خیلی‌ها شده، گفت: چرا باید انتخاب من به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو تعجب‌برانگیز باشد؟ هیچ بازیکن و مربی‌ای وقتی وارد عرصه فوتبال می‌شوند با تجربه نیستند و رفته‌رفته و به مرور زمان تبدیل به آدم‌های باتجربه می‌شوند. من در فصلی که گذشت، سرمربی تیم استقلال خوزستان در لیگ یک بودم و در ادامه گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان بودم، اما در نهایت تقدیر شد در خدمت باشگاه شهرخودرو باشم. بدون شک همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا قدردان این اعتماد باشم. از باشگاه شهرخودرو و شخص آقای حمیداوی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. اگر این اعتماد به من نمی‌شد، بدون شک من الان در لیگ برتر نبودم. این اعتماد هاست که باعث حضور مربیان جوان در تیم‌های لیگ برتری می‌شود. این باعث تزریق نگاه تازه به فوتبال باشگاهی است.

سهراب درخصوص اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که سرمربی تیم جوانان نشد؟ گفت: من پیش از اینکه در تیم جوانان گزینه باشم در تیم امید کار کردم. کمیته فنی از من شناخت داشت و براساس این شناخت تصمیم گرفت من را به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب کند. من همه صحبت‌ها را به کمیته فنی انجام دادم و به توافق نهایی دست پیدا کرده بودیم، اما نمی‌دانم چه شد که سایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت خبر حضور من در تیم ملی را رد کند. البته این مخالفت به سود من تمام شد چراکه موجب شد سرمربی شهرخودرو شوم. همان موقع به استیلی زنگ زدم و گفتم نمی‌خواهم جز گزینه‌های تیم ملی جوانان باشم.

بختیاری‌زاده در ادامه با تشکر از مجتبی سرآسیایی سرمربی سابق تیم شهرخودرو گفت: من تیم خوبی را تحویل گرفته‌ام و این نشان می‌دهد چقدر کادر فنی در گذشته برای این تیم زحمت‌کشیده‌اند. برای سر آسیایی در تیم جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. هر روز باید ساعت‌ها کار کنیم. به تنهایی نه. همه اعضای کادر فنی در کنار هم تا شهرخودرو در زمین بازی ارایه‌گر نمایش خوبی باشد. ما بازی‌های سختی را پیش‌رو داریم. بازی با تراکتور و سپاهان و استقلال. باید در برابر این تیم‌ها پیروز شویم تا به هدفی که ترسیم کرده‌ایم برسیم. این نشان می‌دهد کار سختی را پیش‌رو داریم و نباید زمان را از دست بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=120836

ثبت نظر

-