نعمتی: کاش تماشاگران پرسپولیس هم در آزادی بودند

  • کد خبر : 120342
  • 31 تیر 1399 - 4:45
نعمتی: کاش تماشاگران پرسپولیس هم در آزادی بودند

 

بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان سیامک نعمتی بود🤷‍♀️

نیوز: نیوز/ مهدی یکتا؛بدون شک بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان سیامک نعمتی بود؛ هافبک شماره ۸۸ پرسپولیس که اولین گلش در فصل جاری حالا احتمالاً تبدیل به گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم شده است. شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های این هافبک خوش‌نقش خالی از لطف نیست.
نعمتی: کاش تماشاگران پرسپولیس هم در آزادی بودند - عصر شهروند

بازی با فولاد خوزستان سخت‌تر از حد تصور نبود؟

ما می‌دانستیم که آن‌ها حریفی واقعاً دشوار خواهند بود، زیرا بازیکنان فولاد دونده هستند و کم گل می‌خورند. بنابراین می‌دانستیم که هرگز نباید عصبی شویم و برای گل زدن عجله کنیم. ما با حوصله بازی کردیم و با توصیه‌های آقایحیی در نیمه دوم با پاسکاری بیشتر ابتکار عمل را در دست گرفتیم و به گل هم رسیدیم.

 

تصویرسازی جدید فرهاد مجیدی در قامت سرمربی! - ایسنا

 

خوش‌شانس بودید شاید یکی، دو گل دیگر هم می‌زدید؟

بله، وحید امیری کنترل خیلی خوبی داشت و ضربه خوبی هم زد، اما بدشانسی مانع شد یا مهدی عبدی که فکر نمی‌کرد در دهانه دروازه توپ روی سینه اش فرود بیاید. ما می‌دانستیم بعد از یک گل دفاع مستحکم فولاد به هم می‌ریزد و همین اتفاق هم افتاد.

به نظر می‌رسد اولین گل تو گل قهرمانی پرسپولیس شد؟‌

نمی‌دانم، شاید، اما برای تیم خوشحالم، چون کسب چهارمین قهرمانی متوالی خیلی دشوار است. همبازیانم خیلی زحمت کشیدند. کادر فنی خیلی زحمت‌کشید تا به قهرمانی چهارم تا این اندازه نزدیک شویم.

 

صنعت نفت آبادان 2- فولاد خوزستان 2/داربی خوزستان برنده نداشت - آفتاب

 

یعنی هنوز کار را تمام شده نمی‌دانی؟ با یک مساوی در مسجدسلیمان هم قهرمان می‌شوید؟

حق با شماست ولی نفت مسجدسلیمان هم تیم سخت‌کوشی است و خیلی سخت گل می‌خورد. فکر می‌کنم همراه فولاد دومین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. کار اصلاً آسان نیست.

اگر کرونایی در کار نبود شنبه شب تو شاید جلوی ۱۰۰ هزار نفر گل می‌زدی؟

۸۰ هزار نفر روی شاخش بود. کاش تماشاگران پرسپولیسی هم در آزادی بودند. گل زدن جلوی چشم طرفداران در ورزشگاه لذت دیگری دارد. این گل را به همه هوادارانی تقدیم می‌کنم که پای تلویزیون بازی با فولاد خوزستان را تماشا کردند. جای همه این عزیزان خالی بود.

 

ورود اسلحه سرد به استادیوم آزادی، آزاد! :: ورزش سه

در رختکن هم سرود قهرمانی سر دادید و کلی شادی کردید؟

طبیعی بود. ما بازی سختی را بردیم و فراموش نکنید فولاد دومین خط دفاع برتر لیگ را دارد و قبل از بازی با ما فقط ۱۴ گل خورده بود. از طرفی فاصله ما با تیم دوم جدول به ۱۵ امتیاز رسید و بچه‌ها از ته دل خوشحال بودند.

خودت هم در شادی‌ها بودی، اما نه اندازه کنعانی‌زادگان و شجاع؟!

همه خوشحال بودند و من هم مثل بقیه. به هر حال این برد یک قدم بلند دیگر ما را به قهرمانی نزدیکترکرد و جای شادی هم داشت.

 

 

دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان به تعویق افتاد » اصفهان امروز

یک کارت زرد هم گرفتی و یک لحظه هم با محمد آبشک، هافبک فولاد خوزستان درگیر شدی؟

چیز خاصی نبود. این برخورد‌ها در مسابقات فوتبال طبیعی است.

ظاهراً شوت تو بین راه به فرزاد جعفری، مدافع راست حریف هم برخوردی داشت؟

مهم این بود که گل شد. خدا را شکر هواداران پرسپولیس در خانه خوشحال شدند و مهم ۳ امتیاز حساس این مسابقه بود که به دست آمد.

چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر برایت مفهوم خاصی دارد؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و باید به قهرمانی در همه جام‌ها فکر کند. همیشه می‌گویند حفظ قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی است. اینکه یک تیم بتواند ۴ سال متوالی از عنوان خودش دفاع کند نشان‌دهنده عظمت پرسپولیس است. ما بهترین تیم ایران هستیم و برای چهارمین مرتبه متوالی آن را ثابت کردیم.

 

در شطرنج یحیی و نکونام چه گذشت؟ - توپ 90

بعد از بازی با فولاد خوزستان همه تو را تحسین کردند، اما تو چه کسی را تحسین می‌کنی؟

سؤال خیلی خوبی پرسیدید! من همه همبازیانم را تحسین می‌کنم. این بچه‌ها ارزش فوق العاده‌ای دارند. خیلی چیز‌ها را تحمل کردند و دم نزدند. فقط برای قهرمانی تلاش کرده و می‌کنند. من روحیه قهرمانانه بازیکنان پرسپولیس را ستایش می‌کنم. این فوق العاده است.

تو الان هافبک راست پرسپولیس هستی درحالی که تجربه بازی در هافبک چپ، هافبک تهاجمی، فوروارد و حتی دفاع راست را داری. در چه پستی در زمین راحت هستی؟!

هر پستی که سرمربی بگذارد بازی می‌کنم الان در هافبک راست هستم، اما واقعاً برایم مهم نیست، چون این مربی است که انتخاب می‌کند. من می‌توانم در وسط، چپ یا راست خط میانی بازی کنم و مشکلی ندارم.

 

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان

 

این گل برای تو خاطره انگیزتر می‌شود یا گلی که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به السد قطر زدی؟

هر گلی یک بویی دارد، اما انصافاً آن گل چیز دیگری بود. ما بازی بسیار سختی را ناباورانه بردیم و به فینال رسیدیم. این گل هم می‌تواند جزو گل‌های خاطره‌انگیز زندگی‌ام باشد.

سیامک نعمتی به تیم ملی هم فکر می‌کند؟

شما کدام بازیکن فوتبال را سراغ دارید که به تیم ملی فکر نکند؟ تیم ملی هدف همه بازیکنان است. هر فوتبالیستی به این مهم فکر می‌کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تلاش می‌کنم اول بازیکن مفیدی برای تیم باشگاهی‌ام، پرسپولیس باشم و اگر خوب ظاهر شوم می‌توانم به تیم ملی هم برسم.

بیشترین حضور تماشاگر در فینال آسیا در چنگ پرسپولیس | فرتاک ورزشی

جمعه این هفته باید در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر بروید. دیداری که می‌تواند جشن قهرمانی شما را کامل کند. البته شما بازی رفت را به شاگردان تارتار باخته بودید. حالا فکر می‌کنی این‌بار چه نتیجه‌ای رقم بخورد؟

نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی است. آقای تارتار تیم خوبی ساخته که در امور دفاعی عالی و با نظم کار می‌کند. امیدوارم اول بازی خوب و جذابی شود و دوم به قول شما جشن قهرمانی پرسپولیس کامل شود.

با یک مساوی هم می‌توانید قهرمان شوید؟

پرسپولیس در هیچ مسابقه‌ای برای مساوی وارد زمین نشده است. این بارهم ما برای برد می‌رویم و ان‌شا‌ءا… با تلاش بچه‌ها به این هدف برسیم. هر چند خیلی خوب می‌دانیم بازی سخت و دشواری در مسجدسلیمان پیش‌روی ماست.

 

سازمان لیگ عقب‌نشینی کرد؛ دیدار فولاد خوزستان - استقلال لغو شد - نعمتی

 

 

بیشتر بخوانید:

 

 

امین قاسمی‌نژاد بازی با نفت آبادان و پرسپولیس را از دست داد ؛ نیوز

پرسپولیس ؛ مذاکرات مدیران پرسپولیس با چند لژیونر برای جذب آن ها در نیم فصل

امیر روستایی ، ناکام اما خوش شانس ؛ خوش شانس مثل ستاره پرسپولیسی 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=120342

ثبت نظر

-