قطبی: به خاطر عشق به کشورم در مورد تیم ملی سکوت می کنم!

  • کد خبر : 119862
  • 30 تیر 1399 - 18:53
قطبی: به خاطر عشق به کشورم در مورد تیم ملی سکوت می کنم!

قطبی: به خاطر عشق به کشورم در مورد تیم ملی سکوت می کنم!

به گزارش نیوز، افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان درباره ازسرگیری رقابتهای فوتبال بدون تماشاگران گفت: طرفداران روح فوتبال هستند. آنها باعث نمایش های بی نظیر و جذاب از سوی بازیکنان می شوند. با شرایط جدید بازیکنان باید از درون خود و هم تیمی های خود الهام بگیرند تا نمایشی را ایجاد کنند که ارزش تماشای تلویزیونی را داشته باشد. ما در طول این همه گیری فرصتی نادر داریم که بتوانیم سمبل امید برای هواداران خود باشیم و حداقل ۹۰ دقیقه با تمام چالش هایی که مردم در زندگی خود با آنها روبرو هستند ، حواس پرتی ایجاد کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره قهرمانی دراماتیک با پرسپولیس در لیگ گفت: آن روز هرگز از یاد هواداران پرسپولیس و هواداران فوتبال نخواهد رفت. پیروزی همیشه در ورزش مهم است اما روشی که ما در آن روز پیروز شدیم مهم ترین مساله است. در برابر همه شانس ها قلب یک شیر، شجاعت، اشتیاق، کار تیمی، روحیه انسانی و تاثیر خداوند برای ما بود تا به آن قهرمانی برسیم.

قطبی درباره دوره حضور خود در تیم ملی فوتبال ایران گفت: در آن دوره شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی خاصی وجود داشت. چیزهایی بود که بهتر است به خاطر عشق به کشور و تیم ملی فوتبال کشورم چیزی نگویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره دلیل جدایی از فولاد بعد از یک دوره کوتاه نیز گفت: اجازه دهید به خاطر احترام به باشگاه خوب فولاد درباره این مساله و اتفاق های درونی باشگاه صحبت نکنم ولی من از دوره کوتاه در لیگ ایران با فولاد لذت بردم.

قطبی در پایان درباره شانس ایران برای صعود به جام جهانی خاطرنشان کرد: من با کار آقای دراگان اسکوچیچ آشنا نیستم بنابراین نمی توانم درباره توانایی وی اظهار نظر کنم اما نسلی طلایی در فوتبال ایران داریم. ما در آسیا استعدادهای برتر داریم. اگر فدراسیون فوتبال حمایت مناسبی از بازیکنان ایرانی کند، معتقدم ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود خواهد کرد.

منبع: تهران تایمز

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=119862

ثبت نظر

-