کنعانی‌زادگان: خوشحالم ۴ هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شد

  • کد خبر : 119757
  • 30 تیر 1399 - 16:44
کنعانی‌زادگان: خوشحالم ۴ هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شد

کنعانی‌زادگان: خوشحالم ۴ هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شدبه گزارش نیوز، بعد از برد مقابل فولاد، پرسپولیس به قهرمانی این فصل بسیار نزدیک شد. خیلی‌ها معتقدند یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس داشتن گلر و خط دفاعی مستحکم است که باعث شده پرسپولیس کمترین گل خورده را داشته باشد. محمدحسین کنعانی‌زادگان هم یکی از ارکان خط دفاعی سرخپوشان است که عملکرد خوبی در این فصل داشته و گل‌محمدی هم علاقه زیادی به او دارد. بعد از دیدار مقابل فولاد فرصتی دست داد تا با محمدحسین گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

برای قهرمانی باید به شما تبریک بگوییم یا هنوز زود است؟
خوب بعد از برد مقابل فولاد، خیلی به قهرمانی و گرفتن جام نزدیک شدیم ولی روی کاغذ هنوز با قهرمانی فاصله داریم، اما به امید خدا در بازی آینده قهرمانی را قطعی می‌کنیم.

فولاد هم حریف سرسختی به نظر می‌رسید.
بله دقیقاً همین‌طور بود. از قبل می‌دانستیم کار راحتی نداریم. نتایج قبلی این تیم نشان‌دهنده کیفیت بالای فولاد است و انصافاً هم خوب بازی کردند. نیمه نخست به نظرم متعادل بود ولی با صحبت‌هایی که کادر فنی در رختکن انجام دادند، نیمه دوم سوار بر بازی شدیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. فکر می‌کنم اگر کمی خوش‌شانس بودیم، گل‌های بیشتری می‌زدیم.

در یک صحنه فولادی‌ها معتقد بودند باید اخراج می‌شدی.
در آن صحنه من با بازیکن حریف کورس گذاشتم و توپش را گرفتم. بازیکن فولاد ابتدا تعادلش به هم خورد و روی زمین افتاد. من وقتی می‌خواستم فرار کنم که با او برخورد نداشته باشم، تعادل خودم هم به‌هم خورد و پایم روی پای بازیکن فولاد رفت. واقعاً هیچ عمدی در کار نبود و اصلاً اخراج نداشت. من کلاً در زندگی‌ام هیچ‌وقت اخراج نشدم. درست است محکم بازی می‌کنم ولی به عمد بازیکنی را نمی‌زنم، چون خودم مصدومیت کشیدم و می‌دانم چقدر وحشتناک است. بعضی‌ها با یکسری حرف‌ها می‌خواهند قهرمانی ما را زیر سؤال ببرند ولی دوستان بدانند این کار شدنی نیست، چون ما با شایستگی به اینجا رسیدیم و همه باید به پرسپولیس احترام بگذارند.

بعد از بازی کلیپی از تو پخش شد که می‌خواستی وسط زمین برقصی ولی ناگهان پشیمان شدی.
بله می‌خواستم رقص معروفم را انجام دهم ولی آقاکریم آمد و به من گفت برای این کار‌ها هنوز زود است و این کار را انجام نده. آقاکریم بزرگ ماست و احترامش واجب است. هرچه بگوید، ما بدون معطلی می‌گوییم چشم.

کنعانی‌زادگان: خوشحالم ۴ هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شد

در رختکن هم حسابی کری خواندید و بساط جشن و پایکوبی برپا بود.
بله خب بچه‌ها خیلی خوشحال بودند که توانستیم قدم محکمی به سمت قهرمانی برداریم و به گرفتن جام نزدیک شویم. همه خیلی خوشحال بودند و یک جشن کوچک گرفتیم. ان‌شاءالله جشن اصلی بماند برای وقتی که قهرمانی روی کاغذ هم قطعی شد. فقط جای هواداران‌مان خیلی خالی است. کاش شرایطی به وجود می‌آمد تا آن‌ها حداقل می‌توانستند در جشن قهرمانی حاضر باشند ولی از همین‌جا می‌خواهم بگویم خیلی دوست‌شان داریم و همیشه به یادشان هستیم. این قهرمانی مبارک‌شان باشد و امیدوارم لذتش را ببرند. ضمن اینکه خوشحالم عدد ۴ هم کنار سایر اعداد برای پرسپولیسی‌ها شد و حالا دیگر بعضی‌ها نمی‌توانند با این عدد کری بخوانند.

هنوز چند بازی تا پایان فصل باقی مانده. در صورت مسجل شدن قهرمانی، انگیزه شما برای این دیدار‌ها کم نمی‌شود؟
نه اصلاً این‌طور نیست. ما از هر بازی ۳ امتیاز را می‌خواهیم. برای همه دیدار‌ها انگیزه داریم و دوست داریم با حداکثر امتیاز لیگ را تمام کنیم. شک نکنید با تمام قوا مقابل حریفان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم بازی‌های‌مان را ببریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=119757

ثبت نظر

-