ملاقات تصادفی و باورنکردنی دو همزاد در هواپیما + عکس

  • کد خبر : 119264
  • 30 تیر 1399 - 9:46
ملاقات تصادفی و باورنکردنی دو همزاد در هواپیما + عکس

کد خبر: ۱۵۸۳۶۳

تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ – ۰۶:۵۵

بسیاری از ما در میان جمعیت کسی را دیده ایم که شباهت زیادی به اطرافیان، دوستان یا حتی خود ما دارند اما احتمال اینکه بتوانید همزاد خود را پیدا کنید بسیار اندک است. اما دو غریبه خوش شانس در پروازی از رایان ایر در اتفاقی بسیار نادر کنار همزاد خود نشستند.یکی از این دو مسافر ریش دار برای اینکه یک زوج کنار هم بنشیند پذیرفت جای خود را عوض کند و بعد از نشستن بر روی صندلی جدیدش با صحنه ای باورنکردنی روبرو شد. رابرت استیرلینگ اهل ردبریج در شرق لندن در سال ۲۰۱۵ در پروازی از استنستد به شنون، ایرلند در کنار نیل داگلاس نشست.

رابرت که کارمند است گفت که دوستانش در ابتدا متوجه شباهت او با مسافر کناری اش شده بودند. وی در این باره چنین می کوید: «من برای اینکه یک زوج بتوانند کنار هم بنشینند صندلی ام را عوض کردم. ناگهان نیل کنار من ظاهر شد و دوستان من همگی شروع به فریاد زدن کرده و از ما خواستند که با هم عکس بگیریم. ما در پرواز برای بیش از یک ساعت صحبت کردیم، او پسر بسیار خوبی بود». این دو در نهایت یک عکس سلفی از خود گرفتند که نیل ۳۲ ساله اهل گلاسکو آن را در حساب توییتری خود منتشر کرد. این تصویر شباهت باورنکردنی بین این دو را نشان می دهد که از ریش پرپشت تا مدل موی سر و لبخندشان را شامل می شود. این دو حتی در هتلی مشترک اقامت کردند و سلفی آن ها نیز هزاران بار در توییتر بازنشر شد.

 

دوقلوهای غربیه؛ ملاقات تصادفی و عجیب دو همزاد در هواپیما!

 

راب می گوید: «مشخص شد که ما در یک هتل اقامت کرده ایم و آن شب او را در کافه چند بار دیدم. ما شروع به صحبت کردیم و چندین نفر به این نکته اشاره کردند که ما شباهت بسیاری به همدیگر داریم». نیل نیز می گوید:«بسیار باورنکردنی بود، برای عجیب تر کردن آن، وقتی که به هتل گالوی رفتم او نیز آنجا بود. بعد از آن به کافه رفتم و رابرت بار دیگر آنجا بود».

 

منبع: روزیاتو

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=119264

برچسب ها

ثبت نظر

-