مطالبات پرسپولیس از فیفا جوابگوی بدهی‌ها نیست

  • کد خبر : 119018
  • 30 تیر 1399 - 3:05
مطالبات پرسپولیس از فیفا جوابگوی بدهی‌ها نیست

به گزارش نیوز، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث درآمدزایی باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: پیرو قراردادی که ۸ آبان ماه ۹۸ با کارگزار خود امضا کردیم و الحاقیه‌ای که اردبیهشت ۹۹ به این قراداد اضافه شد، شرکت کارگراز طرف قرارداد ما در حال پیشبرد اهداف و کار‌های مدیریتی خود در یک ماه گذشته بوده است. با شرکت‌های خوبی هم وارد مذاکره شدند و پیش‌نویس قراداد‌ها رد و بدل شده و آن‌ها را بررسی کردم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته یا ۱۰ روز آینده چند قراداد خوب را به امضا برسانیم.

وی در خصوص تزریق مبلغ ۳ میلیارد تومان از سوی کارگزار به باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: چند روز پیش چک آن‌ها به باشگاه تحویل داده و پاداش برد‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس هم هفته قبل واریز شد. روز شنبه هم بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند و امیدوارم تا پایان فصل با بازیکنان تسویه حساب کامل کنیم.

معاون اقتصادی پرسپولیس درباره برنامه‌های آینده اقتصادی برای درآمدزایی گفت: وسعت پروژه بسیار زیاد است و شرکت‌های دیگر هم اعلام آمادگی کرده‌اند. ما با چند بخش در حوزه مواد غذایی وارد مذاکره شدیم. در بحث اسپانسری و بخش فروش آنلاین روی اپلیکیشن باشگاه هم کار‌های خوبی انجام دادیم که به زودی با آن‌ها قراداد امضا خواهیم کرد تا از این راه هم برای باشگاه درآمدزایی داشته باشیم.

یلوه در خصوص پرداخت بدهی برانکو و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به مدت ۳ فصل گفت: باشگاه قدردان زحمات برانکو است. مشکلی که برای ما بوجود آمد، بحث افزایش نرخ ارز بود و فشار زیادی به باشگاه وارد کرد، ولی درصد هستیم از منابعی که در فیفا داریم، بخشی از بدهی برانکو را پرداخت کنیم. این پول البته جوابگو این مقدار بدهی بازیکنان و مربیان خارجی نخواهد بود. یکسری مطالبات داخلی هم داریم که با تبدیل آن به ارز می‌توانیم بخشی از مبلغ بدهی برانکو و سایر دیگر مربیان و بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وکیل برانکو خاطرنشان کرد: باید اول حسن نیت خود را نشان دهیم تا او هم رضایت دهد و وارد مذاکره شود. آقای رسول پناه و اعضای هیئت مدیره در عین حال که از منافع باشگاه دفاع می‌کنند، جایگاه برانکو و زحمات او در پرسپولیس را هم مدنظر دارند. امیدوارم برانکو که خاطرات خوشی در ذهن هواداران پرسپولیس به یادگار گذاشته، همکاری لازم را با باشگاه داشته باشد تا با تسویه حساب کامل، خطری باشگاه را تهدید نکند.

یلوه در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی مبلغ رضایت‌نامه بیرانوند از سوی باشگاه آنتورپ بلژیک پرداخت خواهد شد، گفت: بیرانوند در حال حاضر پیگیر تست پزشکی خود با باشگاه آنتورپ است و زمانی که با این باشگاه قراداد را امضا کند، مبلغ هم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا پرداخت بدهی برانکو با استفاده از بخشی از مبلغ رضایت بیرانوند خواهد بود به تسنیم گفت: رسول پناه و اعضای هیئت مدیره این موضوع را تشخیص خواهند داد که منابع صرف چه هزینه‌های در باشگاه شود. احتمال دارد ذهنیت مدیرعامل و هیئت مدیره روی این موضوع باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=119018

ثبت نظر

-