استراماچونی را فراری دادند تا استقلال قهرمان نشود

  • کد خبر : 118827
  • 29 تیر 1399 - 23:10
استراماچونی را فراری دادند تا استقلال قهرمان نشود

استراماچونی را فراری دادند تا استقلال قهرمان نشود

به گزارش نیوز، تیم استقلال بعد از چند هفته ناکامی در نتیجه گرفتن، سرانجام توانست در دیداری خارج از خانه میزبانش صنعت نفت را با ۲ گل شکست داده تا با ۳ امتیاز شیرین از آبادان به تهران بازگردد.

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص اظهار داشت: این بازی از نظر نتیجه برای ما خوب بود اما انتظارمان از نظر فنی از بازی برطرف نشد. به شخصه انتظار داشتم بازی با کیفیت تری از شاگردان مجیدی ببینم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص گلزنی ارسلان مطهری گفت: مطهری در کوتاه ترین زمان ممکن در استقلال جواب داد و حالا تبدیل به یک ستون در خط حمله شده است. این مهاجم حتی بعد از مصدومیت هم با گل بازگشت تا مشخص شود به بهترین شکل ممکن در خط حمله استقلال جا افتاده است.

نوری در خصوص عملکرد مهدی قائدی و ناکامی وی در گلزنی در هفته های اخیر گفت: قائدی یکبار نشان داد توانایی بسیار زیادی دارد اما در شروع مجدد مسابقات دچار افت شده است. در بازی مقابل صنعت نفت هم او کمترین تاثیر را در بازی داشت و من امیدوارم هرچه زودتر به دوران اوج خودش بازگردد. حیف است بازیکن توانمندی مثل قائدی اینچنین دچار افت شود.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان خاطرنشان ساخت: جریان این فصل از لیگ برتر به نوعی بود که از ماه‌ها پیش مشخص بود کمترین شانس را برای قهرمانی داریم. یعنی همان روز که استراماچونی رفت و یا بهتر است بگویم فراری اش دادند، مشخص بود که استقلال نباید در این فصل دنبال قهرمانی باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: البته ما هنوز جام حذفی را در پیش داریم و می‌توانیم روی قهرمانی آن حساب کنیم؛ به این شرط که دستهای پشت پرده فوتبال برای این جام هم نقشه نکشیده باشند و اجازه بدهند این جام فوتبالی به تیم قهرمان برسد و تیمی که استحقاق آن را دارد قهرمان شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در برگزاری لیگ برتر چندان رعایت عدل و انصاف نشد و خیلی از اتفاقات این مسابقات را رقم زدند. خیلی از بازیها بود که نتایج آن خارج از مستطیلی سبز رقم خورد. اشتباهات داوری در این فصل به اوج خود رسیده بود و خیلی اوقات این اشتباهات داوری بود که نتایج بازیها و حتی اتفاقات مهم لیگ را رقم زد.

نوری در خاتمه بیان داشت: امیدوارم لیگ بیستم لیگی کم حرف و حدیث تر نسبت به ادوار گذشته باشد و شاهد رقابت سالم تری باشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118827

ثبت نظر

-