گل‌محمدی چرا نادری را خط زد؟

  • کد خبر : 118553
  • 29 تیر 1399 - 18:29
گل‌محمدی چرا نادری را خط زد؟

به گزارش نیوز، محمد نادری که در تمرینات پیش از شروع دوباره لیگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه عضله شده بود، اکنون چهار بازی اخیر تیمش را از دست داده است. ۲ روز بعد از مصدومیت نادری در تمرینات (۱تیرماه)، علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس مدعی شد که این مصدومیت جدی نیست و تلاش برای حضور او برابر پیکان را دنبال خواهند کرد: دو روز پیش این بازیکن در حین تمرین آسیب دید که سریعا معاینات اولیه و تصویربرداری از پای مصدومش انجام شد. با توجه به کشیدگی در عضله ران کادر پزشکی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا این بازیکن زودتر بتواند به تمرینات گروهی برگردد. سعی ما بر این است که او را به این بازی برسانیم.

با این حال محمد نادری که چهار روز قبل از بازی با پیکان در اختیار کادرفنی قرار گرفته بود، توانست برابر پیکان در ترکیب قرار گیرد. بعد از بازی با پیکان اما بار دیگر نادری دچار آسیب دیدگی شد و دیدار مقابل شاهین بوشهر را از دست داد. خبری که در آستانه بازی با شاهین از سوی حمید مطهری تایید شد و مربی سرخ‌ها اعلام کرد روی نادری برای جدال با شاهین ریسک نخواهند کرد و او استراحت خواهد کرد.

اما گفته می‌شود نادری مدعی شده که شرایط حضور در جدال با شاهین بوشهر را داراست و می‌خواهد در روزی که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی در استادیوم آزادی حضور یافته، توانایی خود را نشان داده و شانس حضور در تیم ملی را برای خود افزایش دهد. موضوعی که نهایی نشد و در نهایت او از لیست بازی هم خارج شد. اقدامی که برابر ماشین سازی نیز تکرار شد و کادرفنی پرسپولیس مدعی شد به دنبال استراحت دادن به این بازیکن برای آماده سازی او در جدال‌های بعدی است.

در نهایت اما در شرایطی که محمد نادری در تمرینات گروهی پیش از بازی با فولاد نیز در جمع دیگر بازیکنان حضور یافته بود، ۴۸ ساعت قبل از این بازی در لیست نفرات ذخیره در فوتبال درون تیمی به میدان رفت. اقدامی که در آستانه بازی هم تکرار شد تا مشخص شود یحیی گل محمدی قصد بازی دادن به این بازیکن برابر فولاد خوزستان در ترکیب اصلی تیمش را ندارد.

با اعلام لیست پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اما در اتفاقی عجیب نادری حتی در لیست ۱۹ نفره تیم نیز قرار نگرفت و یحیی بار دیگر از شجاع خلیل زاده به عنوان بازیکن غیرتخصصی در این پست در ترکیب اصلی و سینا مهدوی که از تیم پایه به عنوان مدافع چپ اضافه شده بعنوان بازیکن ذخیره سود برد.

دقایقی بعد از انتشار لیست و اعلام ترکیب پرسپولیس شایعات زیادی درباره این اقدام یحیی گل محمدی شکل گرفت؛ از موضوع مثبت شدن کرونای این بازیکن تا مخالفت باشگاه کورتریک بلژیک برای بازی کردن این بازیکن بعد از اتمام قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل لیگ این کشور!

موضوع اول که خیلی زود رد شد و بعد از اعلام تست کرونای بازیکنان و اعضای پرسپولیس بعد از بازی با ماشین سازی، تصاویر این بازیکن در تمرینات پیش از بازی برابر فولاد نیز در سایت باشگاه بارگذاری شده بود تا مشخص شود این شایعه غیرواقعی است. در خصوص موضوع بعدی درباره اتمام قرارداد قرضی این بازیکن و شرایطی مشابه علیرضا بیرانوند که باعث حضور این گلر در بلژیک شده بود نیز بعد از پیگیری‌ها مشخص نیست که صحت ندارد و باشگاه کورتریک هیچ درخواست و نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس در این زمینه ارسال نکرده است.

در این زمینه گفته می‌شود بعد از اعلام آمادگی نادری برای حضور در بازی با شاهین که از سوی کادرفنی رد شد، او با ناراحتی در این قضیه برخورد خود را نشان داده که باعث تمدید نیمکت نشینی‌اش برابر ماشین سازی شده است. در ادامه نیز حضور در جمع نفرات ذخیره تیم و استفاده از بازیکن غیرمتخصص در پست دفاع چپ بار دیگر گلایه او را در پی داشته تا در نهایت اکنون از لیست بازی با فولاد نیز خط بخورد.

باید دید در فاصله ۵ هفته مانده به پایان فصل و در حالیکه پرسپولیس با از دست دادن محمد انصاری، مدافع چپ دیگری در اختیار ندارد و پیش از این نیز زمزمه تمدید قرارداد و دریافت رضایتنامه دایمی او از باشگاه کورتریک شنیده می‌شد، در نهایت ماجرای نادری- یحیی و پرسپولیس به کجا خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118553

ثبت نظر

-